שולחן עגול על השקעות

בשבוע הבא יתקיים בלונדון כנס משקיעים הנערך ביוזמת היחידה להשקעות זרות במשרד הכלכלה, ובו יתכנסו מנהיגים עסקיים מאנגליה ומישראל


11:43 ,03.12.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

מנהיגים עסקיים מישראל ואנגליה יפגשו בשבוע הבא בלונדון לכנס משקיעים ראשון מסוגו, בכדי לדון בכוחה של החדשנות הישראלית, השפעתה על הצמיחה הכלכלית וההזדמנויות העסקיות הממתינות לחברות הזרות בישראל.

 

בכנס, המתקיים ביוזמת היחידה להשקעות זרות במשרד הכלכלה, ישתתפו, בין השאר, חברות ומנהלים מובילים ממגוון תעשיות, מנהיגים עסקיים ומשקיעים מאנגליה.

 

הכנס הוא חלק מסדרת כנסי משקיעים שיוזם משרד הכלכלה במרכזי עסקים ברחבי העולם. מדובר ביוזמה חדשה של היחידה להשקעות זרות ושת"פ תעשייתי במשרד הכלכלה, במסגרתה הוזמנו משקיעים ומנהלי חברות גדולות המושקעות כבר היום בישראל להיפגש עם יזמים ומשקיעים במדינות יעד, בכדי לספר על אפשרויות ההשקעה בישראל, כלי הסיוע הניתנים על ידי הממשלה, סביבת העבודה, כוח האדם וכו'.

 

טקס הפתיחה לאירוע ייערך בבורסה בלונדון. לאחריו יתכנסו מנהלים בכירים ממגוון תעשיות, ראשי חברות ויזמים לסדרת דיונים על ההזדמנויות בכלכלה הישראליות. את המשלחת הישראלית יובילו מנכ"ל משרד הכלכלה עמית לנג ומנהלת היחידה להשקעות זרות ושת"פ תעשייתי זיוה איגר.

 

לנג: "כנסי המשקיעים מיועדים לחשוף את הכלכלה הישראלית, על רבדיה השונים, בפני משקיעים, חברות רב-לאומיות וקרנות. חשוב להבין שעולם הסחר משתנה והופך לגלובלי יותר ותחרותי יותר. אם בעבר מדינות קידמו יצוא במטרה לפתח את הכלכלה, כיום השקעות הן חלק בלתי נפרד מהתמונה. מדינת ישראל מהווה יעד מוביל להשקעות ואנו מעוניינים לשמור על מיקומנו ולפרוץ לעוד שווקים ותעשיות מתקדמות. לונדון ממשיכה להיות מרכז עסקים מוביל מכל הבחינות, ולכן זהו המקום ליצור חיבורים משמעותיים ולהביא להשקעות בישראל".  

 

איגר: "אנו שמחים על ההזדמנות להציג את מרכולתה המרשימה של הכלכלה הישראלית על גבי במה פיננסית חשובה. בחרנו להזמין לכנס חברות ומשקיעים שכבר עשו את זה והפכו להיות חלק מהכלכלה הישראלית, ולאפשר למשקיעים פוטנציאליים לשמוע מהם על עולם ההשקעות הישראלי. ישראל מפורסמת בעולם בהיותה "startup nation ולא בכדי. החדשנות והיצירתיות הטמונות בהון האנושי הישראלי הן שהובילו לפריצות הדרך ולהישגים הרבים שיוצגו בכנס וזהו רק קצה הקרחון".