רשות המסים ממשיכה במסורת של מצוינות ארגונית צוותית

בית מכס נתב״ג זכה במקום הראשון בתחרות השנתית השביעית לצוותי שיפור במינהל המכס על שם עוזר ברקוביץ ז״ל. למקום השני בתחרות הגיע בית מכס חיפה, בעבור שיפור תהליך הטיפול בתביעות


13:13 ,07.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

בית מכס נתב״ג זכה במקום הראשון בתחרות השנתית לצוותי שיפור במינהל המכס על שם עוזר ברקוביץ ז״ל, על שיפור והנגשת המידע בתהליך הסחר המקוון (E-commerce), באמצעות חברות בלדרות ללקוחות ביבוא אישי. בזכות הפיתוחים שפותחו על ידי צוות השיפור, יוכל כל אזרח שרכש מוצר ביבוא אישי לדעת בפשטות ובקלות היכן נמצאת החבילה שלו, ומה הסטטוס בו היא מצויה, החל מהשבועות הקרובים.

 

היחידה לקידום איכות ומצוינות ארגונית ברשות המסים, בראשותה של מיכל עמית, הגישה לוועדת השיפוט של התחרות, המתקיימת השנה בפעם השביעית, 8 צוותי שיפור מבתי מכס וממינהל המכס. בראשות צוות השופטים עמד אבי ארדיטי, ראש מינהל המכס ולצדו שפטו משה קליינמן, יו"ר האגודה לצוותי שיפור ושש סיגמא ואמנון מרגלית, מומחה בכיר לאיכות ולמצוינות מטעם האיגוד הישראלי לאיכות.

 

למקום השני בתחרות הגיע בית מכס חיפה, בעבור שיפור תהליך הטיפול בתביעות המוגשות על פי סעיף 156 לפקודת המכס, בפן השירותי והמקצועי. במקום השלישי זכה בית מכס מרכז בעבור ייעול תהליך גביית המסים בדואר חבילות ׳מודיעין׳.

 

מנהל רשות המסים ערן יעקב, שהעניק את הפרסים, הדגיש שרשות המסים שמה לה ליעד בין השאר, להוביל את תחום החדשנות והמצוינות בשירות המדינה, תוך מתן דגש רב על שיפור השירות למען אזרחי ישראל. עוד הוסיף יעקב וציין לשבח את עובדי רשות המסים על נכונותם מקצועיותם ורצונם להגיע להישגים המובילים את שיפור פניו של השירות הציבורי בישראל.