עופר מלכה מונה למנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים

הממשלה אישרה הבוקר את מינויו של עופר מלכה לתפקיד מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. מלכה תושב עמק חפר, איש מערכת הביטחון ובעל עבר עשיר בשירות הציבורי ובמגזר העסקי


14:18 ,07.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

הממשלה אישרה היום את מינויו של עופר מלכה, לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. מלכה, 57, בעל רקע עשיר ומרשים של 25 שנה בשירות המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, מתגורר בעמק חפר ושימש גם בשורה של תפקידים בכירים במגזר הציבורי והעסקי. הוא התמחה לאורך השנים בתחומי החדשנות והטכנולוגיה, וצפוי להוביל את מימוש חזונה של השרה רגב, לקידום תחבורה חכמה בישראל. 

 

מלכה שימש בין השאר בתפקיד מנכ״ל החברה הכלכלית חדרה וחבר בחבר הנאמנים של המכללה למינהל בראשון לציון. מחזיק בתואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה מטעם אוניברסיטת בר אילן, תואר שני במינהל ציבורי מטעם אוניברסיטת חיפה, ותואר ראשון ושני במשפטים מטעם המכללה האקדמית נתניה.

 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב איחלה למלכה הצלחה בתפקידו ואמרה: ״משימות רבות ומאתגרות לפנינו על מנת להביא לצדק תחבורתי ולחיבור ישראל השניה לישראל הראשונה. למלכה ניסיון עשיר בהטמעת חדשנות וטכנולוגיות במערכות מורכבות, שמהווים היום צו השעה לחיזוק התחבורה הישראלית״.