שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ: ״בשנת מגיפת הקורונה רוב עבודת העסקים עברה לאונליין. ככול הנראה, גם בתהליך החזרה לשגרה, השימוש באמצעים מקוונים, יהוו חלק משמעותי מחיינו. משרד הכלכלה סיפק בשנה האחרונה, מגוון מסלולי סיוע לעסקים, כולל שדרוגים טכנולוגיים לעבודה יעילה יותר באמצעים מקוונים, זאת, על מנת שהעסקים יפתחו איתנות ויהיו מוכנים גם ליום שאחרי הקורונה. אני מברך על פתיחת מחזור נוסף של קורס שיווק דיגיטלי לבעלי העסקים, ומאמין שהקורס יעניק למשתתפיו ארסנל כלים חשוב להמשך עבודה יעילה יותר באמצעים מקוונים״.
בתכנית הראשונה שהחלה בינואר ונמצאת לקראת סיום, קיבלו המשתתפים, יצרנים ישראלים בעלי תו ״מיוצר בישראל״, הכשרה מקיפה על שיווק אונליין באמצעות הכלים של גוגל, פייסבוק ואינסטגרם ויסיימו עם יכולת אישית ופרקטית להגדלת נוכחות ברשת, הקמת קמפיינים וניטור הביצועים, זאת בכדי שבסוף התהליך יוכלו העסקים לבצע פעילות מכירה מרחוק בצורה יעילה תוך הפחתת עלויות הפרסום, איתור לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות ממכירות באונליין.
לקורס הראשון אליו הגישו בקשה להתקבל 120 מועמדים, התקבלו 35 משתתפים שעתידים לסיים את ההכשרה בסוף מרץ. בעקבות הצלחת התכנית, צפוי להיפתח בסוף אפריל קורס נוסף לשיווק דיגיטלי. התכנית הינה ללא עלות וכוללת הרצאות חוץ, ליווי אישי, חניכה פרטנית לאורך ההכשרה, תוצרים דיגיטליים ועוד. כמו כן יוצעו למשתתפים תכנים ייעודיים מותאמים להם.
ההכשרה בתכנית בנושא קידום ושיווק אונליין לעסקים מיועדת לעסקים שיש להם אתר מכירה אינטרנטי המעוניינים לקדם אותו ולהגדיל את תנועת הלקוחות.
מנהלת מטה כחול לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, רונה קוטלר בן ארויה: ״במיוחד בתקופה זו בה עסקים ויצרנים מקומיים חווים צורך משמעותי בליווי והכשרה בתחום השיווק הדיגיטלי. היה לנו חשוב להיות שם עבורם ולכן החלטנו להעניק את חסות מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה לתוכנית האקדמיה של גוגל. משתתפי הקורס הנוכחי שעומד להסתיים מעידים על שינוי משמעותי שעברו בזכות הקורס וכי הכלים היו אפקטיביים ומדויקים עבורם״.