משרד הכלכלה: מתחם ייעוד ליצרנים ישראלים באתר ShoppingIL

מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ממשיך זו השנה השלישית, בפרויקט לקידום מוצרים מתוצרת הארץ כחול-לבן ויעלה מתחם ייעודי ליצרנים כחול-לבן באתר ShoppingIL ביוזמת Google


13:34 ,03.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

בימים אלו של משבר בריאותי וכלכלי, מטה כחול לבן תומך ביצרנים ישראליים ומבקש לסייע בקידום יכולות המכירה שלהם באמצעות פלטפורמות סחר מקוונות, ובכך לאפשר להם ערוץ מכירה משמעותי אשר עשוי להביא ישירות להגדלת המכירות שלהם.

 

במסגרת זו ומתוך רצון להבליט ולקדם מכירה של מוצרים כחול-לבן ברשת, מקים גם השנה מטה כחול-לבן בשיתוף Google מתחם קניות המיועד למוצרים ישראלים כחול-לבן בלבד אשר יעלה על פלטפורמת ShoppingIL ביוזמת Google כיוזמה הישראלית לחגי המכירות הבינלאומיים של חודש נובמבר.

 

המתחם יעלה לאוויר ב- 10-11 בנובמבר ובו תינתן במה  ליצרנים כחול-לבן בעלי תו ״מיוצר בישראל״ ממגוון ענפי תעשיה אשר יעניקו ללקוחותיהם הנחות ומבצעים ייעודיים. משנה לשנה גדלה השתתפותם של יצרנים ישראליים במתחם כחול לבן ובקרב המשתתפים בשנים הקודמות אשר נענו לסקר אפקטיביות הפעילות, נרשמה תרומה חיובית לעסק אשר התבטאה בגידול ממוצע של כ-87% בכניסות לאתרי היצרנים השונים, וגידול ממוצע של כ-62% בהכנסות.

 

השנה זו הפעם הראשונה, בה תינתן חסות משרד הכלכלה והתעשייה לתכנית האקדמיה של ShoppingIL שמטרתה לאפשר ליצרנים ישראלים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של אתריהם ולתת להם את הכלים הדרושים על מנת שיוכלו למכור בצורה יעילה באונליין. במסגרת המיזם ייפתחו כיתות ייעודיות ליצרנים כחול-לבן במטרה להרחיב את יכולות המסחר המקוון שתאפשר להם מכירה יעילה במתחם כחול לבן ב-ShoppingIL ובכך להגדיל משמעותית את מכירותיהם. משתתפי התכנית יקבלו הדרכה להקמת נכסים דיגיטליים ותכנים לחיזוק התקשורת עם לקוחות, יצירת נוכחות דיגיטלית, פתרונות סליקה ועוד.

 

נעמה קאופמן-פס, משנה למנכ״ל ויו״ר מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה: ״אירוע המכירות של ShoppingIL שביוזמת Google  ייפתח השנה בסימן רכש ׳כחול-לבן׳. מתחם כחול לבן נולד לפני כ-3 שנים במטרה לקדם את התעשייה והיצרנים המקומיים, לחשוף את הצרכנים ליצרנים ישראליים שמוכרים ברשת ולהגדיל את המודעות לחשיבות בהעדפת תוצרת הארץ. השנה, אירוע זה מקבל משמעות יתרה נוכח המגיפה שפקדה את העולם ועל רקע האתגרים הלאומיים של מדינת ישראל בתחומי הבריאות והכלכלה. מחובתנו להמשיך ולדאוג לכלכלה מקומית חזקה, לתעשייה יצרנית וחדשנית ולעסקים הקטנים והבינוניים״.