לראשונה בהונג קונג: חנות בגדים ישראלית

מכון היצוא והנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה יקימו את חנות ה-POP UP הראשונה של ישראל בעולם


11:09 ,04.08.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון היצוא יקימו בהונג קונג את חנות ה-POP UP  הראשונה של ישראל בעולם.

 

החנות POP UP - חנות שמוקמת לזמן קצוב - תפתח באוקטובר במתחם מתחם העיצוב המוביל בהונג קונג, בו ביקרו בשנה שעברה כ-3 מיליון מבקרים מהונג קונג, סין, יפן, קוריאה ועוד.

 

מטרת פתיחת החנות היא חשיפה של המעצבים הישראליים בתחומים השונים בפני קהל מקצועי של בעלי חנויות ומפיצים של מוצרי עיצוב ובפני קהל המבקרים במתחם, בניית מותג העיצוב הישראלי והנעה לרכישה מקוונת של מוצרי המעצבים הישראלים. 

 

בחנות יציגו עד 20 מעצבים ישראלים שייבחרו על ידי צוות שיורכב מחברת יעוץ מהונג קונג בתחום העיצוב והמיתוג, נציגי מכון היצוא והנספח המסחרי בהונג קונג, אלעד גוז.

 

הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בהונג קונג אלעד גוז: "זו הפעם הראשונה שמכון הייצוא ונספחות מסחרית פותחים חנותPOP UP  שתציג מוצרים שעוצבו על ידי מעצבים ישראלים. מדובר ביוזמה חדשה לקדם ולעודד את המעצבים הישראלים הצעירים לצאת לעולם הגדול ולבנות את המותג ישראל בשוק העיצוב העולמי. תחום העיצוב הוא תחום מאוד משמעותי באסיה ומתקשר לתרבות המקומית. כולם מכירים את אמנות עיצוב הפרחים היפנית, הקליגרפיה הסינית וכדומה. האסייתיים מייחסים חשיבות מרובה לתחום העיצוב והפעילות בהונג קונג ענפה ומרובה. החלטנו לנסות לסייע למעצבים הישראלים לקדם את המוצרים שלהם בצורה חדשה ואנחנו מקוים כי סוג פעילות זה יתרום להם".

 

מנהל ענף בית ומשפחה במכון היצוא איל לוי: "העיצוב הישראלי ידוע ומוכר בחו"ל כחדשני ומוביל. עם זאת, מעצבים רבים מתקשים להגיע לקהל לקוחות רלבנטי. הקמת החנות תסייע למעצבים בחשיפה ללקוחות פוטנציאלים וביסוס פעילות יצוא. כמו כן אנו מקווים כי הפעילות תגדיל גם  את מכירותיהם  המקוונות".