אבנר פלור מונה לראש מינהל התשתיות במשרד התחבורה

מינהל התשתיות אחראי על הקשר עם חברות התשתית, המבצעות פרויקטים בהיקף של מיליארדי שקלים בשנה. אבנר פלור מחליף בתפקיד את שי קדם, שפרש לפני מספר שבועות


08:54 ,10.07.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

אבנר פלור, שכיהן עד לאחרונה כממלא מקום מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מונה היום לתפקיד ראש מינהל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה.

 

מינהל התשתיות הוא אחת היחידות המרכזיות במשרד התחבורה, ואמון על תכנון וביצוע כלל תשתיות התחבורה היבשתית במדינת ישראל, לרבות כבישים, מסילות, תשתיות תחבורה ציבורית ופרויקטים לשיפור הבטיחות בדרכים. המינהל אחראי על הקשר עם חברות התשתית, המבצעות פרויקטים בהיקף של מיליארדי שקלים בשנה. אבנר פלור מחליף בתפקיד את שי קדם, שפרש לפני מספר שבועות.

 

אבנר פלור נחשב לאחד מאנשי המקצוע המובילים בתחומו בארץ. פלור עובד במשרד התחבורה כשלושים שנה, שבמהלכן מילא שורה של תפקידי מפתח, בהם מנהל אגף בכיר רכב וסמנכ״ל תנועה בכיר. כמו כן שימש במשך שש שנים דירקטור בחברת נתיבי ישראל. לאחרונה כיהן פלור כממלא מקום מנכ״ל המשרד, והוביל בהצלחה רבה את תקציב המשרד האחרון שאושר בהיקף חסר תקדים.

 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב: ״אבנר פלור נמנה על אנשי המקצוע הבכירים בישראל בתחומי הרכב והתחבורה, והיה שותף להישגים הגדולים של המשרד בשנים האחרונות. אני בטוחה כי הוא יוביל את מינהל התשתיות להישגים ויתרום למימוש חזון התחבורה שהצבתי ׳מחברים את ישראל׳. אני מאחלת לו הצלחה רבה בתפקידו״.