מכס חיפה: שנת 2010 - שנת השירות בבית המכס

רוני בר סיני, מנהל בית המכס: נקיים מפגשים על בסיס רבעוני מול סוכני המכס ואף נערוך סיורים לציבור הלקוחות על מנת לחשוף בפניהם את השירות הניתן בבית המכס חיפה ולהיחשף לצרכיהם


00:00 ,01.02.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

רוני בר סיני, מנהל בית המכס: נקיים מפגשים על בסיס רבעוני מול סוכני המכס ואף נערוך סיורים לציבור הלקוחות על מנת לחשוף בפניהם את השירות הניתן בבית המכס חיפה ולהיחשף לצרכיהם
 
למערכת port2port נודע כי גובה מכס חיפה, מר רוני בר-סיני הכריז על שנת 2010 כ"שנת תודעת השירות" בבית המכס חיפה. כאשר המטרה היא להדק את הקשר מול ציבור סוכני המכס ולהיחשף לצרכים משתנים של היבואנים והיצואנים.
 
בר סיני ציין במכתב שהופץ לכלל היבואנים היצואנים וסוכני המכס כי הוא מקווה "שיוזמה זו תתקבל על ידכם בברכה, שכן, נוכל יחד לקדם נושאים רבים בעלי ממשקים משותפים".
 
מנהל מכס חיפה ציין עוד במכתבו לציבור לקוחות מכס חיפה כי בכוונתו לקיים מפגשים על בסיס רבעוני מול סוכני המכס, וזאת מתוך מטרה לצמצם פערים והסרת חסמים בדרך של תיאום ציפיות והקמת צוותי שיפור משותפים כדי לקדם את הנושאים הטעונים שיפור. בר סיני מציין במכתבו כי ברצונו לקיים את המפגש הראשון במתכונת זו עד ה-31 במרץ.
 
עוד ציין מנהל מכס חיפה כי בדעתו לערוך מפגשים עם ציבור הלקוחות יבואנים/יצואנים על בסיס קבוע על מנת לחשוף בפני הלקוחות את השירות הניתן בבית המכס חיפה, זאת בדגש על שיפור השירות באמצעות משקף המכולות, ולהיחשף לצרכים המשתנים של ציבור הלקוחות על מנת לתאם ציפיות אף עם ציבור זה.
 
בר סיני ציין במכתבו כי "כאשר יהיה צורך לשלב במפגשים אלה גורמים נוספים כמו נמלים, מסופים עורפיים או רשויות מוסמכות, נשלב גם אותם על מנת להסיר חסמים גם אם אלה אינם באחריותו הישיר של המכס".
 
בר סיני ביקש את שיתוף הפעולה של ציבור לקוחות בית המכס ואף ביקש כי היבואנים יעבירו אליו את רשימת החסמים העומדים בדרכו של כל יבואן על מנת שנושאים אלה יוכלו להגיע לפתרונם במהירות האפשרית.