רשות המסים: ליאורה בן אפרים מונתה לתפקיד מנהלת שע״מ

ועדת האיתור המליצה פה אחד לשר האוצר על מינויה של ליאורה בן אפרים לתפקיד. בן אפרים תחליף את אייל הררי, שמשמש כממלא מקום מנהל שע״מ מזה כשנה


13:11 ,18.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

הממשלה אישרה את הצעת שר האוצר, משה כחלון, למנות את ליאורה בן אפרים לתפקיד מנהלת שע״מ (שירות עיבודים ממוחשבים) ברשות המסים.

 

ועדת האיתור לתפקיד מנהל שע״מ בראשותו של ערן יעקב, מנהל רשות המסים, לאחר שבחנה שורה ארוכה של מועמדים, המליצה פה אחד לשר האוצר על מינויה של ליאורה בן אפרים לתפקיד. בן אפרים תחליף את אייל הררי, שמשמש כממלא מקום מנהל שע״מ מזה כשנה.

 

בתפקידה החדש תצטרף בן אפרים להנהלה הבכירה של רשות המסים ותהיה אמונה על ניהול המערך הדיגיטלי שע״מ (שירות עיבודים ממוחשבים), יחידת ה-IT של הרשות המונה כ-500 עובדים, תוך אחריות על ייזום, פיתוח וניהול מכלול שירותי שע״מ על פי חזון ואסטרטגיית רשות המסים, לפיהם תפעל הרשות לגביית מסים יעילה ואפקטיבית, מקוונת ורב ערוצית והובלת תהליכים של שיפור השירות למשתמשים באמצעות רתימת טכנולוגיות מתקדמות לפיתוח שירותים ויישומים מקוונים.

 

ליאורה בן אפרים, בת 56, בוגרת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים מאותה אוניברסיטה. בן אפרים משמשת בשנתיים וחצי האחרונות כמנמ״רית בנק אגוד ובמסגרת תפקידה ניהלה את מערך מערכות המידע של הבנק והיתה אחראית על פיתוח ותפעול כל מערכות ושרותי המחשוב של הבנק ובכלל זה, הובלת התהליך האסטרטגי של החלפת מערכות המחשוב בבנק עד להחלטה על מכירת הבנק. קודם לכן שימשה בן אפרים במשך כשנתיים כמנהלת  המגזר הפיננסי ב- TCS ישראל, שהיא חלק מתאגיד TATA ההודי ובכלל זה ניהלה פרויקט החלפת מערכות בנק יהב. לליאורה שנות ניסיון רבות בניהול פרויקטים ומערכות טכנולוגיות ופיננסיות בבנק הפועלים.