עובדי רשות המסים לקחו חלק ביום המעשים הטובים

עובדי רשות המסים, מיחידות שונות ברחבי הארץ, נטלו חלק ביום המעשים הטובים, ועסקו בפעולות למען הקהילה בבאר שבע, אשדוד ורמלה


11:36 ,03.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

עובדי חקירות מכס ומע״מ באר שבע ביצעו עבודות צבע בבית כהן בעיר, המהווה מערך דיור לכ-60 דיירים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית. לפני כחמש שנים אימצה מחלקת חקירות מכס ומע״מ באר שבע את מרכז בית כהן, זאת כחלק מפעילותה למען הקהילה. המחלקה מקיימת פעילות שוטפת עבור דיירי המרכז כגון: בניית סוכת ענק לכבוד חג הסוכות, שתילת פרחים במרכז בט"ו בשבט, קיום מסיבות בחנוכה ובפורים ועוד.  

 

עובדי מכס אשדוד ארגנו לדיירות הוסטל ״דולפין״ ארוחה חלבית מפנקת עם פיצות חמות ישר מהטאבון. הוסטל ״דולפין״ הוא מסגרת חוץ ביתית באשדוד המיועדות לנערות בסיכון. פעילות זו הביאה את עובדי מכס אשדוד לבחור למקד את פעילותם למען הקהילה בהוסטל זה ולערוך פעילויות נוספות במקום במהלך השנה, כגון עריכת הרצאות וסדנאות לצד עבודות טיפוח המקום.

 

עובדי מס הכנסה רמלה קיימו סדנת פיצה בהוסטל ״רימון״ ברמלה, לצד קיום משחקי חברה, ריקודים ושירים. הוסטל רימון מיועד לנפגעי נפש ומתפקד כבית שיקומי ומתגוררים בו דיירים בגילאים שונים וברמות תפקוד שונות. מיד עם סיום הפעילות הודתה הנהלת ההוסטל לעובדי מס הכנסה על שהאירו את ההוסטל וחיממו את ליבם של הדיירים: ״תודה על ששימחתם אתנו, חגגתם אתנו ואפיתם אתנו״.