סמוטריץ׳ במעבר אלנבי: ״עובדי המכס עומדים בחוד החנית של כלכלת ישראל״

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיע הבוקר לגשר אלנבי וערך סיור במקום עם מנהל רשות המיסים שי אהרונוביץ׳ ומנהל המכס כפיר חן. במהלך הסיור שוחח השר עם עובדי המכס העובדים במקום ושמע מהם על האתגרים אתם הם מתמודדים בשוטף


12:22 ,09.09.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיע הבוקר (שני) למקום הפיגוע בגשר אלנבי וערך סיור במקום עם מנהל רשות המיסים שי אהרונוביץ׳ ומנהל המכס כפיר חן. במהלך הסיור שוחח השר עם עובדי המכס העובדים במקום ושמע מהם על האתגרים אתם הם מתמודדים בשוטף. 

 

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: ״היה חשוב לי מאוד לבוא למעבר אלנבי הבוקר, אחרי הפיגוע הקשה שהתרחש כאן אתמול. פגשתי כאן את העובדים והמנהלים המסורים של המכס. המכס ניצב בחזית העשייה הכלכלית של מדינת ישראל, בחזית העשייה הביטחונית של מדינת ישראל משום שמה שמוברח מכאן ויתר מעברי הגבול שלנו זה נשק ואמל״ח שמגיע אחר כך לטרור, ובחזית העשייה של הביטחון האזרחי של מדינת ישראל מכיוון שההון השחור, הכלכלה השחורה, מניעה את גלגלי הפשיעה המאורגנת שפוגעת אחר כך באיכות החיים ובביטחון האישי של כל אזרחי מדינת ישראל מכל המגזרים. באתי לכאן לומר תודה. מעבר גשר המלך חוסיין הוא גבול של שלום, אבל האתגרים הם משני הצדדים. 

 

המכס עם הטכנולוגיה הטובה ביותר, עם הכלים המקצועיים הטובים ביותר, ובעיקר עם כוח האדם הטוב ביותר, הנחוש ביותר, המקצועי ביותר והמתמיד ביותר. תודה לעובדי ומנהלי המכס, רשות המסים ומשרד האוצר״.