מכללת אפקה הוסמכה לשמש כמעבדת רכב רביעית בישראל

שר התחבורה ישראל כץ: כניסת מעבדת רכב נוספת לענף תגביר את התחרות, ותביא לשיפור השירות בקרב ציבור היבואנים, יצרני הרכב והעוסקים ביבוא וייצור מוצרי תעבורה


10:27 ,30.05.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים הסמיך את מעבדת הרכב ״מגל אפקה״ שנמצאת בבעלות במכללת אפקה להנדסה ומגל הנדסת רכב לשמש כמעבדה מוסמכת לרכב ולבצע בדיקות של כלי רכב, מוצרי תעבורה ובקרה על יצרנים מקומיים.

 

מעבדת הרכב החדשה ״מגל אפקה״ מצטרפת לשלוש מעבדות קיימות המוסמכות כיום לבצע בדיקות בענף הרכב ומוצריו; מכון התקנים הישראלי, הטכניון ואוניברסיטת אריאל בשומרון. 

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, ציין כי כניסת מעבדת רכב נוספת לענף תגביר את התחרות, ותביא לשיפור השירות בקרב היבואנים ויצרני רכב ומוצרי תעבורה. בנוסף לכך, היא תצמצם באופן משמעותי את זמני ההמתנה לבדיקות ותאפשר הוזלה נוספת של מחירי חלקי רכב ואביזריו לציבור הרחב.

 

ממשרד התחבורה נמסר כי מעבדות הרכב מספקות כיום שירות נרחב לציבור כמו למשל, אישור לכלי רכב לאחר שינוי מבנה, יבוא אישי, אישור מוצרי תעבורה, התקנות מיוחדות בכלי רכב, אישור אבי טיפוס, אישור גרורים ועוד. 

 

סמנכ״ל בכיר תנועה במשרד התחבורה, אינג׳ אבנר פלור, ציין כי משרדו ימשיך לעשות כל מאמץ, להסיר חסמים בענף הרכב ולהגביר את התחרותיות וכן להעלות את רמת השירות ללקוח ולהוזיל מחירים, זאת, מבלי לפגוע ברמת הבטיחות בענף.