מכון התקנים: שירות מענה ליבואנים באמצעות ה WhatsApp

השירות החדש מאפשר ליצור קשר עם המוקד דרך אפליקציית ה-WhatsApp באמצעות שילוב שירות ׳בוט׳ עם נציג שירות אנושי. מספר הטלפון לפניות באפליקציה הוא 050-6599800


09:29 ,05.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מכון התקנים הישראלי השיק שירות חדש ליבואנים, מענה לפניות באמצעות ה-WhatsApp. השירות יאפשר זמינות גבוהה וגישה נוחה ופשוטה ליבואנים וסוכני מכס לתקשורת מכל מקום בו הם נמצאים.

 

יואל בר גיל, מ״מ מנהל אגף התעשייה במכון התקנים הישראלי: ״חיבור מוקד שירות הלקוחות ל- WhatsApp מהווה צעד נוסף במהפכת השירות. השירות החדש מאפשר ליצור קשר עם המוקד דרך ה- WhatsApp מקום שבו רוב הלקוחות שלנו נמצאים ממילא במהלך שגרת יומם. שילוב שירות של ׳בוט׳ עם נציג שירות אנושי מספק מענה מצוין לכלל העוסקים בתחום היבוא״.

 

ממכון התקנים נמסר כי יבואנים וסוכני מכס מוזמנים להצטרף לשירות החדש כבר עכשיו וליצור קשר דרך האפליקציה במספר 050-6599800.