מאיר שריקי נבחר ליו״ר לשכת סוכני מכס ומשלחים בינ״ל חיפה

חברי הוועד החדש שי צליח, שולי חסיד ומר מאיר שריקי בחרו פה אחד את מר מאיר שריקי ליו״ר הלשכה. גד כהן סיים את תפקידו כיו״ר הלשכה לאחר כהונה של ארבע שנים


11:11 ,05.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחרונה נערכו בחירות בלשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ״ל של חיפה. במהלך הבחירות הוחלפה הנהלת לשכת סוכני מכס ומשלחים בינ״ל. חברי הוועד החדש שי צליח, שולי חסיד ומר מאיר שריקי בחרו פה אחד את מר מאיר שריקי ליו״ר הלשכה. גד כהן סיים את תפקידו כיו״ר הלשכה לאחר כהונה של ארבע שנים. 

 

מאיר שריקי הוא סוכן מכס והבעלים של חברת עמילות המכס ג׳ט קרגו בע״מ, שאותה הקים בשנת 1995. מזה שנים רבות הוא פעיל בלשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ״ל של חיפה. מאיר שריקי הוא בעל תואר ראשון בחוג ללימודים רב תחומיים ובמינהל עסקים, ובעל תואר שני במדעי הים מאוניברסיטת חיפה.

 

מאיר שריקי: ״כחלק מתפקידי כיו״ר לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינ״ל של חיפה אחתור ליצירת שיתוף פעולה בין כלל סוכני המכס והמשלחים הבינ"ל בישראל, מתוך כוונה לייעל ולפשט את סביבת העבודה של כולנו. בתוך כך, אפעל להידוק שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה השונים אשר מנפיקים אישורים ורישיונות יבוא, במטרה למנוע ככל האפשר כפילות במתן אישורים ממשרדי הממשלה. לצורך זה נשקוד על בניית מאגר מידע של יצרנים אשר הונפקו להם אישורי יבוא ליבואן ישראלי, כדי למנוע את המצב הקיים בצורך בתשלומים עודפים עבור אגרות ובדיקות מעבדה עבור אותו המוצר ומאותו היצרן. למותר לציין שהמצב כיום גורם לסרבול בעבודתם של סוכני המכס, לעלייה מתמדת ביוקר המחייה ולעיכוב בהתפתחות השווקים בישראל. אין לי כל ספק שבעזרת שיתוף הפעולה של כולנו נצליח לעמוד ביעדים אלה וביעדים רבים נוספים אשר ישביחו את עבודתנו. לסיום, אני מאחל לקודמי, גד כהן, הצלחה בהמשך דרכו לאחר סיום ארבע שנות כהונה כיו״ר״.