ועד סוכני מכס חיפה פגש את הנהלת מכס אשדוד

לאחר הצגת מצגת מושקעת של ארגון בית המכס באשדוד והסבר על הפעילות, מנהלי המחלקות הציגו את פעולת המחלקות שבאחריותם ואת הדרכים הננקטות לטובת הגברת שיתוף הפעולה בין בית המכס וסוכני המכס


09:54 ,08.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע פגשו חברי הנהלת בית המכס באשדוד בראשות המנהל מר עודד נצר את חברי ועד לשכת סוכני המכס בחיפה בראשות היו״ר מר כהן גד, שולי חסיד והיועץ המשפטי מר שרון סופרין, לפגישת עבודה תקופתית.

 

לאחר הצגת מצגת מושקעת של ארגון בית המכס באשדוד והסבר על הפעילות, מנהלי המחלקות הציגו את פעולת המחלקות שבאחריותם ואת הדרכים הננקטות לטובת הגברת שיתוף הפעולה בין בית המכס וסוכני המכס. חברי הוועד העלו מספר נושאים לדיון בהם  הגברת השירות, פתרון מהיר ויעיל של הנושאים במחלוקת, נושאי תקשורת טובה, והבנת הצד של סוכן המכס.

 

מר עודד נצר דיבר במהלך המפגש על הפיתוח המואץ שבית המכס עומד לעבור הכולל הכנסת שני משקפים חדשים לפעילות, עבודה מול נמל הדרום החדש, וכן ציין את שיתוף הפעולה המצוין עם הנהלת הנמל, שהביא לתוצאות טובות השטח בנושא שיפור השירות.

 

הוועד הציע את שיתוף הפעולה וניסיון רב השנים של סוכני המכס לטובת שיפור הליכים, ופתירת בעיות ללא צורך להודיע לערכאות אחרות.

 

מלשכת סוכני המכס חיפה נמסר כי המפגש הבא יהיה בחיפה בו ייפגש צוות ההנהלת בית המכס עם ציבור סוכני המכס בחיפה.