אות הוקרה לחטיבת שירות לקוחות ולחקירות מכס תל אביב והמרכז

שתי היחידות של רשות המסים קיבלו את האותות מנציבות שירות המדינה. הסיבות המרכזיות: צמצום הבירוקרטיה והתייעלות


00:00 ,14.03.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת שירות לקוחות ויחידת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז של רשות המסים קיבלו אותות הוקרה ליחידות מצטיינות, אותו העניקה נציבות שירות המדינה. האות עבור התייעלות וצמצום הבירוקרטיה.

מנהל רשות המסים (בפועל) דורון ארבלי אמר כי נושא השרות, תהליכי ההתייעלות וצמצום הבירוקרטיה, הינו אחד מיעדי העל של רשות המסים שנקבעו לשנה הנוכחית. לשם השגת היעד, ציין, כבר בוצעו פעולות רבות ומתוכננות נוספות.

יצוין כי לפני שלושה חודשים זכה מינהל המכס בפרס הלאומי לאיכות ולמצוינות.

חטיבת שירות הלקוחות בניהול יעל שביט פועלת במגמה לייעל ולשפר את תהליכי העבודה ברשות, בין השאר, באמצעות איתור צווארי בקבוק וטיפול בהם ולשיפור זמינות השירות באמצעים מקוונים.

יחידת חקירות מכס ומע"מ תל אביב והמרכז בניהול רפי עמיאל מופקדת על אכיפה בתחומי עבירות המס העקיף, עבירות הקניין הרוחני ועבירות על החוק לאיסור הלבנת הון. כן היא שותפה במאבק בפשיעה הכלכלית. משנת 2005 השתנתה תפיסת הניהול, כשנוצרו "מכפילי כוח" והתאפשר טיפול יעיל יותר בתופעות הפשיעה החמורה.