מכון היצוא: צפויות עסקאות בהיקף 20 מיליון דולר עם איטליה בתחום התקשורת ואבטחת המידע

דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא: ביקור מוצלח למשלחת ההייטק של מכון היצוא באיטליה. יותר מ-250 חברות וארגונים מאיטליה השתתפו במפגש עם משלחת ההייטק הישראלית


00:00 ,23.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא: ביקור מוצלח למשלחת ההייטק של מכון היצוא באיטליה. יותר מ-250 חברות וארגונים מאיטליה השתתפו במפגש עם משלחת ההייטק הישראלית
 
ביקור מוצלח למשלחת ההייטק של מכון היצוא ששבה בשבוע שעבר מאיטליה. כך מסר דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא.
 
מבדיקה עם חברי המשלחת מעריך מכון היצוא כי צפויות עסקאות בין חברות ישראליות ואיטלקיות בהיקף של כ- 20 מיליון דולרים במהלך שלוש השנים הקרובות בתחום התקשורת ואבטחת המידע. מדובר בשיתוף פעולה ובעסקאות שצפויות להיחתם בעתיד הקרוב בין החברות הישראליות שהשתתפו במשלחת: צ'ק פוינט (CheckPoint); סייבר-ארק (Cyber-Ark); לינקסLynx Photonic Networks)); פיינ אפ (PineApp Ltd); סאפנד(Safend); ורינט (Verint); רדוואר  (RadWare); אלאדין (Aladdin Knowledge Systems); קונטרול גארד (ControlGuard); פורט אטוראטי טכנולוגיות PortAuthority Technologies)) לבין החברות האיטלקיות: טלקום איטליה ((Telecom Italia ווינד ((WIND.
 
במכון היצוא מציינים כי יותר מ- 250 חברות וארגונים מאיטליה השתתפו במפגש עם משלחת ההייטק הישראלית, בסיוע משרד התקשורת האיטלקי והנספחות הכלכלית ברומא.
 
ממכון היצוא נמסר, כי השוק באיטליה לתעשיית טכנולוגיית המידע מוערך במיליארדי דולרים.
 
היקף היצוא של ישראל לאיטליה בתחום טכנולוגית המידע והתקשורת הסתכם בשנת 2005 בכ-53 מיליון דולר, עלייה של כ-33% לעומת השנה שקדמה לה.
 
במסגרת הסמינר שהתקיים באיטליה הוצגו בפני המשתתפים הישראלים והאיטלקים, על ידי Dr. Zanasi , חבר  ב-European Security Research Advisory Board, את האפשרויות להצגת פרויקטים למכרזים שיוצאו על ידי האיחוד האירופי במסגרת European Security Research Program, בסך 4 מיליארד יורו בשנים הקרובות. הוא הדגיש במפורש את האפשרות של השתלבות חברות ישראליות מתוקף הסכם האסוציאציה של ישראל עם האיחוד האירופי.
 
יו"ר מכון היצוא  מסר כי כיום פועלות בארץ יותר מ-700 חברות ישראליות בתחום טכנולוגית המידע והתקשורת.