מכון היצוא פעל לקידום תערוכת טלקום ישראל שתיערך בנובמבר

מכון היצוא, בראשותו של שרגא ברוש, ארגן ל-30 עיתונאים זרים בתחומי טכנולוגיית התקשורת והכלכלה מ-30 מדינות, סיור בחברות התקשורת המובילות בישראל; המטרה - לקדם את תערוכת טלקום ישראל שתיערך בנובמבר 2004, בארץ


00:00 ,05.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מכון היצוא, בראשותו של שרגא ברוש, ארגן ל-30 עיתונאים זרים בתחומי טכנולוגיית התקשורת והכלכלה מ-30 מדינות, סיור בחברות התקשורת המובילות בישראל; המטרה - לקדם את תערוכת טלקום ישראל שתיערך בנובמבר 2004, בארץ.

מכון היצוא, בראשותו של שרגא ברוש, ארגן ל-30 עיתונאים זרים בתחומי טכנולוגיית התקשורת והכלכלה מ-30 מדינות, סיור בחברות התקשורת המובילות בישראל. זאת במטרה לקדם את תערוכת טלקום ישראל שתיערך בנובמבר 2004, בארץ.

העיתונאים הזרים, המייצגים את העיתונים המובילים במדינותיהם בתחומי הכלכלה והטלקום כמו: The Australian Financial Review, העיתון הכלכלי האוסטרלי הגדול באוסטרליה; מגזין הטלקום - Communications today - המוביל בהודו; Net Work World מיפן ו-Post & Telecom People's Daily, מבייג'ין - ביקרו בחברות התקשורת המובילות של ישראל ונפגשו בין היתר עם גיל שוויד מצ'ק פוינט; זאב ברגמן מקומברס; צבי סלומינסקי מאלוריון; ג'ו שפירו מאי.סי.איי טלקום, אן.די.אס; יהודה זיסאפל מראד דאטה; אורן מוסט, מגילת לווינים ופנינה שנהב מבזק .

קבוצת העיתונאים נפגשה אף עם אורי אולניק, מנכ"ל משרד התקשורת, מר אלי אופר, המדען הראשי של משרד התמ"ת, ויעקב פרי, יו"ר ועדת ההיגוי של תערוכת טלקום ישאל 2004.

לדברי ברוש, סיור זה הוא הגדול ביותר שנערך ב-4 השנים האחרונות לעיתונאים זרים בישראל, ומתכוננים סיורים נוספים כדי לקדם את תערוכת טלקום ישראל 2004, הן בארץ והן בעולם.

בתערוכה צפויים להשתתף 150 אלף מבקרים מהארץ ומחו"ל, כאשר הצפי הוא שיציגו בתערוכה 350 חברות - מרביתן מישראל.

הסיור נערך בשיתוף עם משרד התקשורת, מינהל סחר חוץ שבמשרד התעשייה והמסחר והנספחים הכלכליים ברחבי העולם.

ברוש ציין, כי בשנת 2003 הסתכם יצוא ציוד התקשורת האלקטרוני בכ-3.2 מיליארד דולר, ובחמשת החודשים הראשונים של 2004 גדל יצוא התקשורת האלקטרוני, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בכ-20% והסתכם בכ-1.03 מיליארד דולר.