מכון היצוא מציע ליצואני תוכנה הופעה בתערוכות מקצועיות במחירים סימליים בלבד

מכון היצוא מציע ליצואני תוכנה הופעה בתערוכות מקצועיות במחירים סימליים בלבד, זאת באמצעות ביתני מידע יעודיים המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מהענף. כך מסר חיליק אסיה, מנכ"ל מכון היצוא לאחר ביצוע ביתן מידע מוצלח לאחרונה בקוריאה


00:00 ,12.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מכון היצוא מציע ליצואני תוכנה הופעה בתערוכות מקצועיות במחירים סימליים בלבד, זאת באמצעות ביתני מידע יעודיים המנוהלים ע"י אנשי מקצוע מהענף. כך מסר חיליק אסיה, מנכ"ל מכון היצוא לאחר ביצוע ביתן מידע מוצלח לאחרונה בקוריאה.

אסיה ציין, כי כלי שיווקי זה, בה לתת מענה לחברות ההייטק בכלל ולחברות התוכנה בפרט, המתקשות בתקופה זו להשקיע סכומים גדולים יחסית בהשתתפות בתערוכות בינ"ל.

אסיה מסר כי מדיניות זו נובעת בין השאר מהעובדה כי רוב חברות התוכנה הנן חברות קטנות ובעלות תקציבי שיווק מצומצמים – כ- 95% מחברות התוכנה הנן יצואנים קטנים ובינוניים עם יצוא של עד 10 מיליון דולר בשנה
. לכן, ציין אסיה, מציע מכון היצוא לחברות פתרון באמצעות ביתן מידע כללי של המכון, אשר בו יוצגו החומרים השיווקיים של החברות ע"י גורם מקצועי מטעם המכון. זאת כתחליף לשכירת שטחים יקרים בתערוכה ע"י כל חברה בנפרד.

מנכ"ל מכון היצוא אמר כי הדבר נוסה בהצלחה בתערוכה האחרונה לטכנולוגית המידע והתקשורת - ITKOREA - שנערכה ב- 13-10 באפריל בסיאול שבקוריאה. בתערוכה השתתפו 13 חברות תוכנה ישראליות בביתן המידע של מכון היצוא. בביתן הישראלי התקבלו קרוב ל- 200 פניות של חברות קוראניות לקבלת מידע על החברות הישראליות אשר לקחו חלק בביתן.

שי יוספן, האחראי על ענף התוכנה במכון היצוא שחזר מהתערוכה מסר, כי שוק טכנולוגית המידע בקוריאה צפוי לגדול מ- 150 מיליארד דולר בשנת 2002 ל- 168 מיליארד דולר בשנת 2003. שי מסר כי קוריאה נוקטת יוזמות אגרסיביות כדי להפוך למדינה הטכנולוגית המובילה בעולם, תוך קיום פרוייקטים בתחומי הסחר האלקטרוני ומחשוב השירותים.

עוד מסר, כי קוריאה מהווה שוק בעל קצב צמיחה של 300% בשנה בתחומי האינטרנט האלחוטי וכי היא מהווה את השוק הראשון בעולם בחדירת טכנולוגיית הפס הרחב.

יצויין, כי מכון היצוא בשיתוף עם ארגון בתי התוכנה בהתאחדות התעשיינים מפיק בימים אלה קטלוג ייעודי של תעשיית התוכנה הישראלית. הקטלוג ישמש לפרסום חברות התוכנה בשווקי חו"ל וככלי עזר לחברות מחו"ל המבקשות לאתר שותפים פוטנציאליים בארץ. הקטלוג יופץ בכ- 5,000 עותקים לנספחויות הכלכליות ולנציגויות הישראליות בעולם, למשלחות מחו"ל המבקרות בארץ, לחברות ולארגונים בינלאומיים בתחומי התוכנה וטכנולוגיות המידע ועוד.