מכון היצוא יקיים שבוע פתוח ליצואנים מתחילים וקטנים

החלה ההרשמה לאירועים השונים המתקיימים במסגרת השבוע הפתוח ליצואנים מתחילים וקטנים. השבוע מתקיים בין 3 ל-6 במאי ובמסגרתו יערכו 12 אירועים ממוקדים שמטרתם לתת מענה לבעיות של היצואן המתחיל והקטן.


00:00 ,20.04.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
החלה ההרשמה לשבוע הפתוח ליצואנים קטנים ומתחילים 3-6 למאי - הכניסה חופשית

החלה ההרשמה לאירועים השונים המתקיימים במסגרת השבוע הפתוח ליצואנים מתחילים וקטנים. השבוע מתקיים בין 3 ל-6 במאי ובמסגרתו יערכו 12 אירועים ממוקדים שמטרתם לתת מענה לבעיות של היצואן המתחיל והקטן.

בין התחומים השונים שיכוסו במהלך השבוע : כיצד נערכים ליצוא בדרך הנכונה, ממון ואשראי ליצוא ,מסלולי סיוע ממשלתיים, מפת דרכים להפעלת חברות סטארט-אפ, מידע ומודיעין תחרותי, הצגה בתערוכות כאמצעי להגברת המכירות וכו'.

כמו כן יוכלו היצואנים לקבל יעוץ אישי בנושאים שיווקיים,פיננסיים,משפטיים ולוגיסטיים, וכן גישה ישירה ליו"ר ומנכ"ל המכון.

אבנר פורטנוי, מנהל אגף המידע במכון היצוא, מסר כי "זו הזדמנות פז ליצואנים בתחילת דרכם להנות ממגוון רחב של אירועים ללא תשלום- דבר אשר יאפשר להם לבחון כיצד להתחיל ביצוא, ולהיערך לקראתו".

פורטנוי הוסיף כי על רקע המיתון הכבד הפוקד את המשק הישראלי, המוצא הכמעט יחיד ע"מ להמשיך ולהפעיל את העסקים זה בפנייה לשווקים בחו"ל.
"מי שמתכוון להיכנס לנושא ברצינות צריך לדעת כי התהליך מורכב, לוקח זמן, ומחייב השקעות ".השתתפות בארועי השבוע הפתוח יאפשרו ליצואנים המתחילים ללמוד את המשמעויות של כניסה לתחום היצוא .

לקבלת פרטים נוספים, ניתן להתקשר לאלן מנדוזה, המרכז את הטיפול ביצואנים הקטנים טל: 5142877 –03.