מכון היצוא יספק למאות יצואנים ישראלים מודיעין עסקי עדכני על מוצרי צריכה חדשים מ- 150 מדינות
יו"ר מכון היצוא, שרגא ברוש, ציין כי הפרויקט נועד להעניק מענה ליצואנים הישראלים בתכנון השיווקי, הזדמנויות עסקיות, פיתוח מוצרים חדשים וחדירה לשווקים חדשים בחו"ל בענפי מוצרי הצריכה
00:00 ,11.08.2004
מכון היצוא יספק למאות יצואנים ישראלים (בינוניים וקטנים) מודיעין עסקי עדכני מ-150 מדינות ברחבי העולם, על מוצרי צריכה חדשים. כך מסר שרגא ברוש, יו"ר מכון הייצוא.
ברוש ציין, כי בפרויקט החדשני, שמכון היצוא החל להפעיל לאחרונה, יוכלו היצואנים הישראלים להתחבר למאגר מידע ייחודי בשם GNPD ולקבל בנוסף למוצרים החדשים, מידע על המתחרים, מוצריהם, מחירי המוצרים, מרכיביהם, צורות אריזה ועוד.
יו"ר מכון היצוא, ציין כי הפרויקט נועד להעניק מענה ליצואנים הישראלים בתכנון השיווקי, הזדמנויות עסקיות, פיתוח מוצרים חדשים וחדירה לשווקים חדשים בחו"ל בענפי מוצרי הצריכה.
ברוש הדגיש, כי מכון היצוא הגיע להסדר מיוחד וניסיוני עם חברת "מינטל" העולמית באמצעות נציגיה הבלעדיים בישראל. לפיו רק יצואנים בינוניים וקטנים יוכלו להיכלל בהסדר בתנאים מיוחדים. בשלב הראשון של הפרויקט יעשה פיילוט בענף המזון, והוא יורחב בהדרגה ליצואנים נוספים.
יו"ר מכון היצוא ציין, כי בחצי השנה הראשונה של 2004, טיפל מכון היצוא בכ – 2,000 סוגיות מידע של יצואנים – גידול של כ – 30%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
יצויין, כי בששת החודשים הראשונים של השנה, סיפק מכון היצוא ליצואנים הישראלים יותר מ – 2,500 מחקרי שוק, מידע על עשרות אלפי סוכנים ומפיצים בעולם, מידע על כל התערוכות המתקיימות בעולם, עשרות חיפושי פטנטים, מידע על אלפי לקוחות פוטנציאלים, אפשרויות רכש חדשות ועוד. בספריית מכון היצוא ביקרו יותר מ – 700 איש.
ברוש ציין, כי תשתית המידע שנבנתה במכון היצוא והכוללת גישה ל – 21 מאגרי מידע מקוונים, היא המובילה בישראל ומאפשרת לספק מידע ליצואנים הישראלים כמעט בכל תחום עסקי הנחוץ להצלחתם בשווקים הבינלאומיים.
ברוש ציין, כי בפרויקט החדשני, שמכון היצוא החל להפעיל לאחרונה, יוכלו היצואנים הישראלים להתחבר למאגר מידע ייחודי בשם GNPD ולקבל בנוסף למוצרים החדשים, מידע על המתחרים, מוצריהם, מחירי המוצרים, מרכיביהם, צורות אריזה ועוד.
יו"ר מכון היצוא, ציין כי הפרויקט נועד להעניק מענה ליצואנים הישראלים בתכנון השיווקי, הזדמנויות עסקיות, פיתוח מוצרים חדשים וחדירה לשווקים חדשים בחו"ל בענפי מוצרי הצריכה.
ברוש הדגיש, כי מכון היצוא הגיע להסדר מיוחד וניסיוני עם חברת "מינטל" העולמית באמצעות נציגיה הבלעדיים בישראל. לפיו רק יצואנים בינוניים וקטנים יוכלו להיכלל בהסדר בתנאים מיוחדים. בשלב הראשון של הפרויקט יעשה פיילוט בענף המזון, והוא יורחב בהדרגה ליצואנים נוספים.
יו"ר מכון היצוא ציין, כי בחצי השנה הראשונה של 2004, טיפל מכון היצוא בכ – 2,000 סוגיות מידע של יצואנים – גידול של כ – 30%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
יצויין, כי בששת החודשים הראשונים של השנה, סיפק מכון היצוא ליצואנים הישראלים יותר מ – 2,500 מחקרי שוק, מידע על עשרות אלפי סוכנים ומפיצים בעולם, מידע על כל התערוכות המתקיימות בעולם, עשרות חיפושי פטנטים, מידע על אלפי לקוחות פוטנציאלים, אפשרויות רכש חדשות ועוד. בספריית מכון היצוא ביקרו יותר מ – 700 איש.
ברוש ציין, כי תשתית המידע שנבנתה במכון היצוא והכוללת גישה ל – 21 מאגרי מידע מקוונים, היא המובילה בישראל ומאפשרת לספק מידע ליצואנים הישראלים כמעט בכל תחום עסקי הנחוץ להצלחתם בשווקים הבינלאומיים.
עשוי לעניין אותך
מכון היצוא חתם על הסכם עם חברת יעוץ אמריקאית לאתר הזדמנויות עסקיות בנושא אבטחה ובטיחות
התנאים לסבסוד הובלת מטענים דחופים דרך האוויר
שרגא ברוש: יש לפצות יצואנים מעבר לקו הירוק בעקבות הסכם היצוא מהשטחים
הייצוא למדינות ערב גדל במחצית הראשונה של 2004 ב-68%
טירה: נשיאות התאחדות התעשיינים תומכת בעקרונות האוצר, לגבי תקציב 2005
שרגא ברוש: גידול של 18% ביצוא התעשייתי לאיחוד האירופי המורחב במחצית הראשונה של 2004