מכון היצוא יסייע ליצואני היין הישראלי להגדיל היצוא לארה"ב

מקיים ב- 26 ביולי כנס בנושא "כיצד לשווק בהצלחה יין ישראלי בארה"ב" בהשתתפות מומחים מארה"ב ואוסטרליה; הכנס ביוזמת חברת ניקסון פיבודי (Nixon Peabody LLP)


00:00 ,26.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

מקיים ב- 26 ביולי כנס בנושא "כיצד לשווק בהצלחה יין ישראלי בארה"ב" בהשתתפות מומחים מארה"ב ואוסטרליה; הכנס ביוזמת חברת ניקסון פיבודי (Nixon Peabody LLP).
 
"מכון היצוא יסייע ליצואני היין הישראלי להגדיל היצוא לארה"ב". כך מסר יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא.
 
הוא ציין, כי למטרה זו עורך מכון היצוא בשיתוף עם חברת ניקסון פיבודי (Nixon Peabody LLP) וביוזמתה כנס בנושא "כיצד לשווק בהצלחה יין ישראלי בארה"ב". הכנס יתקיים ביום שלישי 26 ביולי, במלון שרתון מוריה בת"א בהשתתפות מומחים מארה"ב ואוסטרליה.
 
אסיה ציין, כי יצוא היין לצפון אמריקה, בעיקר לארה"ב, גדל במחצית הראשונה של השנה בכ- 9.5% והסתכם ב- 3.7 מיליון דולר. להערכתו, בשנת 2005 צפוי גידול של 10%-15% ביצוא היין הישראלי לצפון אמריקה, בעיקר לארה"ב ואמור להסתכם בכ- 8.9 מיליוני דולרים.
 
יצויין, כי אשתקד גדל יצוא היין לצפון אמריקה ובעיקר לארה"ב בכ- 18% לעומת השנה שקדמה לה והסתכם בכ- 7.8 מיליוני דולרים. ישנם כ- 15-20 יצואני יין לארה"ב.
 
הכנס יתקיים ביום שלישי, 26 ביולי במלון שרתון מוריה, בת"א בהשתתפות מיטב מומחים המובילים בענף היין מארה"ב ואוסטרליה, אשר יציגו את תעשיית היין בארה"ב, חוקים ותקנות ממשלתיות בתחום היצוא, הפצה, מכירה, אריזה, תויות ושיווק של יין ישראלי בארה"ב. כן ינתנו "טיפים" מקצועיין כיצד למנוע תקלות ובעיות בהפצה ומה צריכים לעשות יקבים ישראלים על מנת להצליח בארה"ב.
 
בין המשתתפים בכנס ברברה הרקנס (Barbara Harkness), מחברת הרקנס וולקר(Harkness Walker) מאוסטרליה. הרקנס נחשבת לאחת המומחיות בעולם בשיווק ובעיצוב בקבוקי יין; וינסט אורבריאן (Vincent O’Brien) מחברת ניקסון פיבודי (Nixon Peabody LLP) מארה"ב. אורבריאן נחשב לאחד המומחים המובילים בארה"ב בתחום רגולציה וחוקי יין.
 
חברת ניקסון היא אחת מחברות עורכי הדין הגדולות בארה"ב, עם יותר מ- 650 עורכי דין. לחברה מגון משאבים וטכנולוגיה מתקדמת המאפשרים לה להציע מגוון כולל ומקיף של שירותים מקצועיים ליחידים ולגופים ציבוריים. המטרה היא, לקשר ולתווך בין חברות ישראליות לעסקאות ולחברות אמריקאיות.
 
מיטצ'ל שלוביטץ (Mitchell Shelowitz), מנהל הפיתוח העסקי של ישראל בחברת ניקסון פיבודי (Nixon Peabody LLP) אמר לרגל האירוע, כי היקבים הישראלים מזוהים היום בארה"ב כיצרני יין באיכות מתקדמת וברמה בין-לאומית ולכן אנו באמת מאמינים בפוטנציאל של היין הישראלי להצליח מסחרית בארה"ב.