מכון הייצוא: הצלחה לחברה ישראלית בתערוכת מדיקה

‏בתערוכת המכשור הרפואי הבינלאומית זכתה חברת ארליסנס במקום הראשון בתחרות המגזין "פופולר סיינס" בקטגוריית הבריאות בזכות מכשיר שפיתחה, המאפשר זיהוי מוקדם של הידרדרות במצבו של מאושפז


00:00 ,18.11.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

‏בתערוכת המכשור הרפואי הבינלאומית זכתה חברת ארליסנס במקום הראשון בתחרות המגזין "פופולר סיינס" בקטגוריית הבריאות בזכות מכשיר שפיתחה, המאפשר זיהוי מוקדם של הידרדרות במצבו של מאושפז
 
עם פתיחת תערוכת המכשור הרפואי המובילה בעולם המדיקה, שנפתחה אתמול בדיסלדורף בגרמניה, הודיע המגזין "פופולר סיינס", המגזין הגדול בעולם בתחום המדע והטכנולוגיה, שהינו בעל 7.1 מיליון קוראים בחודש ותפוצה של 1.3 מיליון מנויים, על זכייתה של חברת "ארליסנס" הישראלית בתחרות "What New" שערך המגזין ב- 11 קטגוריות שונות וביניהן: בריאות, מחשבים, קלינטק, גאדג'טים, הנדסה ועוד. כך נמסר ממכון הייצוא.
 
עוד נמסר כי, חברת ארליסנס זכתה במקום הראשון בקטגוריית הבריאות על מכשיר ה"אווראון" (EverOn) שפיתחה, אשר מאפשר זיהוי מוקדם של מצבי הידרדרות קלינית או שינויים במצבו הרפואי של המאושפז. המוצר מבוסס על חיישן יחיד, המספק דיוק גבוה וניטור רציף של קצב הלב, הנשימה, ותנועות המאושפז במיטתו. חברת ארלינס נבחרה להשתתף בתערוכת המדיקה, כחלק מביתן מכון הייצוא.
 
מכון הייצוא פתח אתמול את הביתן הלאומי בתערוכת מדיקה בהשתתפות 44 חברות, 15 מהן בתצוגות בשלושה מתחמים שונים בתערוכה והשאר במפגשים עסקיים.
 
עוד מציינים במכון הייצוא כי, החברות הישראליות  הציגו בביתן ישראל חידושים ופתרונות טכנולוגיים הנמצאים במוקד העניין של בכירי ענף הרפואה בעולם וסיפקו מענה לצרכים העולמיים של ענף מדעי החיים, ביניהם: מוצר לגילוי מוקדם והתראה על התקפי לב ומחלות דם בעזרת בדיקה לא פולשנית של חברת איתמר, מכשיר לבדיקת סוכר ודם ללא דקירה של חברת סינוגה מדיקל, מוצר לניטור וזיהוי סימני התאבדות בקרב קבוצות סיכון של חברת אס פי יו, מכשיר לטיפול בבעיית עין עצלה אצל מבוגרים של חברת טלשיר, מוצר אלחוש לפני דקירה של קולסנס מדיקל ועוד.
 
בתערוכת מדיקה השנה מציגות כ-4,300 חברות מ-60 מדינות בעולם, וצפויים לבקר בה כ-140 אלף מבקרים מ-100 מדינות ברחבי העולם.