מינויים חדשים בלשכת המסחר הישראלית בשנחאי

צבי שלגו, מייסד ומנכ"ל PTL Group נבחר ליו"ר הלשכה, וד"ר בלה אוחנה, המרכזת את תחום מדעי החיים בקרן אינפיניטי, נבחרה כסגנית יו"ר הלשכה


00:00 ,01.02.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

צבי שלגו, מייסד ומנכ"ל PTL Group נבחר ליו"ר הלשכה, וד"ר בלה אוחנה, המרכזת את תחום מדעי החיים בקרן אינפיניטי, נבחרה כסגנית יו"ר הלשכה
 
בעקבות הבחירות שנערכו בלשכת המסחר הישראלית בשנחאי IsCham Shanghai הוכרזו ב-22 בינואר מינויים חדשים בלשכת המסחר הישראלית בשנחאי, במסגרתם נבחר צבי שלגו, מייסד ומנכ"ל PTL Group ליו"ר הלשכה. כמו כן, ד"ר בלה אוחנה, המרכזת את תחום מדעי החיים בקרן אינפיניטי, נבחרה כסגנית יו"ר הלשכה.
 
"הצטרפתי לצבי שפירו מייסד לשכת המסחר הישראלית בשנחאי כדי לשמר את ההישגים שהושגו בשנתיים האחרונות" אמר שלגו עם בחירתו. "סימנו מטרה ברורה – לארגן מחדש את פעילות הלשכה כארגון עובד המבוסס על מודל עסקי ריאליסטי שיאפשר פעילות לטווח ארוך ותמיכה בקהילת העסקים הישראלית בשנחאי בשנים הבאות".
 
"רבים סייעו למאמץ" הוסיף צבי שלגו, "התפקיד שלי התרכז בעיקר בניהול התפיסה השיווקית ובהבאת חברי הלשכה להאמין ברעיונות שמאחורי המיזם הזה".
 
"ההישג הגדול שהשגנו בחצי השנה האחרונה הוא ביסוס שת"פ עם הלשכה התאומה בבייג'ין ויצירת גוף-על שייצג את הלשכות המקומיות שיקומו בערים השונות. הישג זה לא היה מתאפשר ללא התערבות השגריר מר עמוס נדאי ומעורבותו של הקונסול הכללי בשנחאי מר ג'קי אלדן" הוא ציין.
 
לשכת המסחר הישראלית בשנחאי היא התאחדות עסקית ללא מטרות רווח אשר נוסדה ביוזמת הקהילה העסקית הישראלית המקומית. לשכת המסחר בעידודה של הקונסוליה הישראלית בשנחאי, מארגנת אירועי נטוורקינג, סמינרים מקצועיים ואף הקימה אתר אינטרנט חדש ועדכני.