מזכ"ל תנועת המושבים קורא לראש הממשלה להדיח את שר החקלאות, ישראל כ"ץ מתפקידו

בעקבות הדו"ח הקשה שפרסם מבקר המדינה על תפקודו של שר החקלאות, ישראל כ"ץ, קורא מזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, לראש הממשלה להדיח את השר כ"ץ באופן מידי מתפקידו


00:00 ,09.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות הדו"ח הקשה שפרסם מבקר המדינה על תפקודו של שר החקלאות, ישראל כ"ץ, קורא מזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, לראש הממשלה להדיח את השר כ"ץ באופן מידי מתפקידו.
 
לדברי בן דוד, "אדם אחר עם מעט כבוד עצמי היה עוזב את התפקיד בעצמו לאחר שהוטחה בו ביקורת כה קשה, אך מישראל כ"ץ איננו מצפים כבר לדבר. ולכן על ראש הממשלה כמי שנושא באחריות העליונה לכל מעשי הממשלה להדיח את כ"ץ ללא שהות".
 
מזכ"ל תנועת המושבים אמר שדו"ח המבקר הוא החמור ביותר שפורסם אי פעם על משרד החקלאות. לדבריו, כל השרים הקודמים ידעו למצוא איזון בין צרכיהם הפוליטיים לבין מילוי האחריות הלאומית שלהם כלפי החקלאים. לדעת בן דוד, השר כ"ץ חצה את כל הגבולות האפשריים ברמיסת כל הכללים ונהלי העבודה כדי לחזק ולבצר את כוחו הפוליטי.
 
"כעת מתברר למי שעדיין היה זקוק להוכחה כזו שכל מהלך איחוד מועצות היצור הצמחיות למועצה אחת היה זריית חול בעיני הציבור ומקבלי החלטות על מנת להגביר את כוחו של השר כ"ץ וליצור לו מוקד כוח אישי למינויים ותקציבים".