מוטורולה זכתה בחוזה של 150 מיליון דולר בערב הסעודית

חברת מוטורולה חתמה על הסכם עם חברת Mobily להמשך הרחבת כיסוי רשת ה-GSM של המפעיל באזורים הצפוניים והדרומיים של ערב הסעודית


00:00 ,07.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מוטורולה חתמה על הסכם עם חברת Mobily להמשך הרחבת כיסוי רשת ה-GSM של המפעיל באזורים הצפוניים והדרומיים של ערב הסעודית
 
מוטורולה הודיעה היום על חתימת הסכם בהיקף של 150 מיליון דולר עם חברת Ethihad Etisalat(Mobily) להמשך הרחבת כיסוי רשת ה-GSMשל המפעיל באזורים הצפוניים והדרומיים של ערב הסעודית.
 
על פי תנאי הסכם ההרחבה, שיבוצע כפרויקט מוכן במלואו לשימוש, מוטורולה תספק את פתרונות תשתית ה-GSM לצד פתרונות שירותים מקיפים הכוללים תכנון רשת, אופטימיזציה, תפעול ותחזוקה, אשר יאפשרו לחברת Mobily להגדיל את כמות המינויים שלה בשטחי ערב הסעודית.
 
"הרחבת הרשת בצפון ובדרום ערב הסעודית, אשר בוצעה על ידי מוטורולה בשנה שעברה, כבר סייעה לחברת Mobily להגדיל את כמות המינויים, מה שיאפשר לנו לעמוד ביעדינו העסקיים", אמר חליד אל-כאף, מנכ"ל חברת Mobily, "יש לנו אמון  בכך שמוטורולה תמשיך לספק לנו פתרונות GSMעתירי ביצועים", הוסיף.
 
מוטורולה החלה לעבוד עם חברת Mobily בשנת 2004, בספקה תמיכה ליעד העסקי של החברה לגייס יותר מ-3.5 מיליון משתמשים ברחבי המדינה עד לתום שנת הפעילות הראשונה של החברה, במאי 2006.
 
"החוזה האחרון מדגיש את הביטחון של Mobily בפתרונות ה-GSM של מוטורולה, בכך שיעמדו בדרישות הלקוחות לפיתוח מאפיינים, ביצועים ומהימנות התשתיות. בנוסף, פרוייקט מוכן במלואו לשימוש זה יאפשר לחברת Mobily להפיק את המיטב מהשקעתה בתשתיות, במקביל למתן האפשרות למפעילה להתמקד בעסקי הליבה", אמר עלי עאמר, סגן נשיא למכירות בחטיבת ניידות ביתית ורשתות במוטורולה מזרח תיכון, אפריקה.