מאה חברות מהארץ ומחו"ל יציגו בתערוכת החקלאות והמזון הראשונה ברשת האינטרנט אגרי-א-הד שתפתח בשבוע הבא
מאה חברות בתחומי החקלאות, המזון והמים יציגו בתערוכת החקלאות הראשונה ברשת האינטרנט אגרי-א-הד, www.agriahead.com שתפתח בשבוע הבא. התערוכה באינטרנט היא מיזם ראשון מסוגו בעולם בתחום החקלאות. החברות שיציגו בה הן מספרד, איטליה, הולנד, ארצות הברית וישראל.
00:00 ,05.07.2004
מאה חברות בתחומי החקלאות, המזון והמים יציגו בתערוכת החקלאות הראשונה ברשת האינטרנט אגרי-א-הד, www.agriahead.com שתפתח בשבוע הבא. התערוכה באינטרנט היא מיזם ראשון מסוגו בעולם בתחום החקלאות. החברות שיציגו בה הן מספרד, איטליה, הולנד, ארצות הברית וישראל.
התערוכה מעניקה כלי שיווקי חדשני בידי החברות החקלאיות בעקבות השתתפות הפוחתת בתערוכות בינלאומיות בעולם מאז ארועי ה-11 בספטבמר 2001.
אתר התערוכה עושה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים של רשת האינטרנט על מנת לדמות ביקור בתערוכה רגילה. המבקר בתערוכה מוזמן ל"טייל" בין הביתנים, להתרשם מהחידושים וליצור קשר ישיר עם המציגים בשיחה קולית באינטרנט או על ידי השארת כרטיס ביקור עם פרטיו האישיים. אתר התערוכה מאפשר לכל מבקר לבחור לעצמו מסלול שיכלול רק את החברות בתחומים בהם הוא מתענין וכך לחסוך לעצמו זמן יקר.
בשלב זה מציג האתר הדמייה של התערוכה. האתר המלא יעלה לאויר ביום חמישי, 15 ביולי. התערוכה תמשך שלושה חודשים כשבמהלכה יוכלו המציגים לעדכן את התצוגה שלהם וכן ניתן יהיה לקלוט מציגים חדשים.
אתר התערוכה מרכז התענינות בינלאומית רחבת היקף. אף שהתערוכה טרם עלתה לאויר, נרשמו עד כה 750 אלף כניסות לאתר התערוכה www.agriahead.com מ-110 מדינות.
בהנהלת התערוכה מעריכים שחצי מיליון איש ברחבי העולם ירשמו כמבקרים, עם פתיחת ההרשמה, כולל רישום פרטיהם האישיים ותחומי ההתענינות שלהם. קהל המטרה של התערוכה הוא חקלאים, חוקרים, מדריכים, ארגונים בינלאומיים, גופים ממשלתיים ואנשי חברות העוסקות ביצור ושיווק תשומות לחקלאות. אתר התערוכה יצור חיבורים ישירים בין המציגים לבין המבקרים על פי פילוח השוק אותו הגדירו.
שיווק התערוכה נעשה ברובו ברשת האינטרנט באמצעות יצירת קישוריות עם אתרי האינטרנט המובילים בעולם בתחום החקלאות, פניות ישירות לאנשים בתחום החקלאות בדואר האלקטרוני והצבת התערוכה באחד המקומות הראשונים בכל מנועי החיפוש המובילים בעולם.
התערוכה מעניקה כלי שיווקי חדשני בידי החברות החקלאיות בעקבות השתתפות הפוחתת בתערוכות בינלאומיות בעולם מאז ארועי ה-11 בספטבמר 2001.
אתר התערוכה עושה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים של רשת האינטרנט על מנת לדמות ביקור בתערוכה רגילה. המבקר בתערוכה מוזמן ל"טייל" בין הביתנים, להתרשם מהחידושים וליצור קשר ישיר עם המציגים בשיחה קולית באינטרנט או על ידי השארת כרטיס ביקור עם פרטיו האישיים. אתר התערוכה מאפשר לכל מבקר לבחור לעצמו מסלול שיכלול רק את החברות בתחומים בהם הוא מתענין וכך לחסוך לעצמו זמן יקר.
בשלב זה מציג האתר הדמייה של התערוכה. האתר המלא יעלה לאויר ביום חמישי, 15 ביולי. התערוכה תמשך שלושה חודשים כשבמהלכה יוכלו המציגים לעדכן את התצוגה שלהם וכן ניתן יהיה לקלוט מציגים חדשים.
אתר התערוכה מרכז התענינות בינלאומית רחבת היקף. אף שהתערוכה טרם עלתה לאויר, נרשמו עד כה 750 אלף כניסות לאתר התערוכה www.agriahead.com מ-110 מדינות.
בהנהלת התערוכה מעריכים שחצי מיליון איש ברחבי העולם ירשמו כמבקרים, עם פתיחת ההרשמה, כולל רישום פרטיהם האישיים ותחומי ההתענינות שלהם. קהל המטרה של התערוכה הוא חקלאים, חוקרים, מדריכים, ארגונים בינלאומיים, גופים ממשלתיים ואנשי חברות העוסקות ביצור ושיווק תשומות לחקלאות. אתר התערוכה יצור חיבורים ישירים בין המציגים לבין המבקרים על פי פילוח השוק אותו הגדירו.
שיווק התערוכה נעשה ברובו ברשת האינטרנט באמצעות יצירת קישוריות עם אתרי האינטרנט המובילים בעולם בתחום החקלאות, פניות ישירות לאנשים בתחום החקלאות בדואר האלקטרוני והצבת התערוכה באחד המקומות הראשונים בכל מנועי החיפוש המובילים בעולם.
עשוי לעניין אותך
שר התמ"ת אהוד אולמרט, נפגש היום עם שר הסביבה האיטלקי, אלטרו מטאולי
ברבע הראשון של שנת 2004 - נמשכה עליית המחירים ביבוא וביצוא הסחורות
חברת Grimaldi Lines משיקה קו חדש בין רומא לברצלונה
Hatsu Marine חונכת שרות חדש מהמזרח הרחוק לישראל
בספטמבר ייפתח ארוע ההיטק הישראלי באיטליה
עליה ביבוא מרוב ארצות הסחר בחמשת החודשים הראשונים של השנה