לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון תקיים קורס "מנהל רכש מיומן"

לשכת המסחר והתעשייה מקיימת, לראשונה באזור הצפון, קורס מנהל רכש מיומן (cpm) עם המכון ללימודי רכש ולוגיסטיקה, אשר מכשיר אנשי מקצוע בניהול רכש ולוגיסטיקה לקראת הסמכה של ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל במקצועות אלו. קורס זה, המכין את המשתתפים בו לקראת ההסמכ


00:00 ,27.03.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
הקורס ייפתח ביום שני, ה- 28 באפריל 2003 ויערך בבית לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון
 
לשכת המסחר והתעשייה מקיימת, לראשונה באזור הצפון, קורס מנהל רכש מיומן (cpm) עם המכון ללימודי רכש ולוגיסטיקה, אשר מכשיר אנשי מקצוע בניהול רכש ולוגיסטיקה לקראת הסמכה של ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל במקצועות אלו. קורס זה, המכין את המשתתפים בו לקראת ההסמכה המקצועית הגבוהה ביותר במקצוע הרכש- cpm – מוכר על ידי הפדרציה העולמית לרכש וניהול חומרים ( ifpmm ).
 
על פי ההודעה, הקורס מיועד לכל לעוסקים בתחום הרכש והלוגיסטיקה ברמת הניהול בארגון המעוניינים בהכנה מלאה לבחינת ההסמכה כ- "מנהל רכש מיומן" ( cpm ), לעובדים בכירים ובדרגות ביניים בחברות יבוא, מפעלי יצוא, חברות יצוא, בעלי נסיון מעשי ברכש, המעוניינים להעמיק ידיעותיהם בתורת ניהול הרכש, וכן לאקדמאים, אנשי מנהל, פורשי צה"ל בדרגות בכירות ולאנשי עסקים המעוניינים להשתלב בתחומי הרכש.
 
מלשכת המסחר חיפה והצפון נמסר כי מטרת הקורס היא להרחיב ולהעמיק את הידע התיאורטי והמעשי בכל מגוון הנושאים הנדרשים לקראת הסמכתו של מנהל רכש מיומן. ובנוסף, לעדכן את המשתתפים באשר לשינויים ולחידושים אשר חלים בתחום הרחב של מקצועות הרכש המודרני ובדרישות ההסמכה המקצועית ברכש.
 
נושאי הקורס העיקריים:
ניהול מלאי ממוחשב
איתור מקורות רכש
קביעת תכניות רכש
אחסון חומרים
הוצאת מכרזים
רכש מול תקציב
טיפוח כ"א ברכש
הערכת הצעות
קביעת שיטות רכש
ניהול איכות
ניהול מו"מ
בדיקת עלות תועלת
התאמת ביצוע- תכנון
החלטות ייצור / רכש
ניהול מעקב משלוחים
תחזית ביקוש עתידי
ניהול רשימת ספקים
יחסי ספק / לקוח יעילים
 
רכש אלקטרוני              
אסטרטגיה טווח קצר / ארוך
 
מלשכת המסחר נמסר כי את הקורס ינחו מיטב המרצים מהתחום העסקי והאקדמאי שצברו ניסיון רב בנושאי הרכש. רשימת מרצים כוללת את צ. לביא, ד. חמץ, ש. גלדר, א. יצחקוב, מ.אמון, ש.ברקוביץ, ע.סלע, ארי דותן, י.לביא.
 
הקורס ייפתח ביום שני, ה- 28 באפריל 2003, יערך בבית לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, בדרך העצמאות 53, חיפה, בימי שני בין השעות 16:30- 9:00. הקורס יכלול 16 מפגשים, סה"כ 128 שעות אקדמאיות.
 לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון תקיים קורס "מנהל רכש מיומן"
ההשתפות הקורס מסתכמת ב- 4690 ₪ + מע"מ לחברי הלשכה ו- 4900 ₪ + מע"מ לשאינם חברים.
 
עוד נמסר כי המחירים כוללים חומר רקע להרצאות, מאמרים, פרסומים ותקצירים וכן כיבוד קל בעת ההרצאות. כמו כן תינתן ארוחת צהריים למשתתפים. למסיימי הקורס תוענק תעודה מטעם ארגון הרכש והלוגיסטיקה בישראל . למסיימי הקורס, שיעמדו בהצלחה במבחן ובדרישות ההסמכה של ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה בישראל, תוענק הסמכה מנהל רכש מיומן cpm(Israel) .
 
לצורך הרשמה ניתן לפנות לגברת ליטל נדם, רכזת ההדרכה בלשכה, באמצעות טלפון 8645428 04.