לשכות המסחר למשרד הבריאות: התערבותכם בעיכובים בשחרור מזון מתחנות ההסגר בנמלים

סמנכ"ל חטיבות ענפיות באיגוד לשכות המסחר מציין במכתב למשנה למנכ"ל משרד הבריאות כי בניגוד לשנים קודמות, עומסים חריגים בשחרור משלוחי מזון מורגשים כבר לאחר יום הכיפורים


00:00 ,20.09.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

סמנכ"ל חטיבות ענפיות באיגוד לשכות המסחר מציין במכתב למשנה למנכ"ל משרד הבריאות כי בניגוד לשנים קודמות, עומסים חריגים בשחרור משלוחי מזון מורגשים כבר לאחר יום הכיפורים

 
עוז חיים, סמנכ"ל חטיבות ענפיות באיגוד לשכות המסחר, פנה אתמול במכתב לד"ר בועז לב, משנה למנכ"ל משרד הבריאות, בנושא העיכובים בשחרור משלוחי מזון מתחנות ההסגר בנמלי חיפה ואשדוד. העתקים ממכתבו של עוז חיים הועברו למר אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ואלי גורדון, מנהל שירות המזון הארצי במשרד הבריאות.
 
סמנכ"ל חטיבות ענפיות באיגוד לשכות המסחר מציין במכתבו למשנה למנכ"ל משרד הבריאות כי בשל העיכובים הקיימים כבר היום – לאחר יום הכיפורים – עלולים להיווצר לאחר חג סוכות עיכובים קשים וארוכים בהרבה אשר יקשו על עובדי תחנות ההסגר לצמצמם, ואשר עלולים לגרום למשק נזקים בהיקפים משמעותיים. מר עוז חיים מבקש את התערבותו של ד"ר לב כבר בשלב זה של העיכובים על מנת שיינקטו הפעולות הנחוצות.
 
"בדומה לשנים קודמות", כותב מר עוז חיים, "תקופת החגים מביאה ליצירת עומסים חריגים בשחרור משלוחי מזון מתחנות ההסגר שבנמלים, עיכובים שמסבים נזקים גבוהים ליבואנים ולתעשיינים".
 
מר עוז חיים מציין במכתבו כי "בניגוד לשנים קודמות העומסים השנה קיימים כבר לאחר יום כיפור ואנו מעריכים כי אם לא יינקטו פעולות מהירות, העומסים לאחר סוכות יהיו חריגים בכל קנה מידה". לדבריו, נציגי איגוד לשכות המסחר מודעים לכך כי הדיונים במשפט "רמדיה" חודשו וכי עובדים מתחנות ההסגר נאלצים להיעדר מהעבודה כתוצאה מכך.
 
סמנכ"ל חטיבות ענפיות באיגוד לשכות המסחר מציין לשם המחשה כי גם תחנת ההסגר בחיפה וגם זו באשדוד טיפלו אתמול (יום ראשון) בתיקים שהוגשו אליהם לפני ראש השנה.


טרם התקבלה תגובת משרד הבראות.