כנס נספחים עולמי של משרד התמ"ת בירושלים

במסגרת הכנס יתקיימו פגישות של הנספחים עם כ-1,500 חברות מתוכם יתקיימו מפגשי לקוחות בצפון ובדרום. בכנס ייקחו חלק 35 נספחי משרד התמ"ת


00:00 ,14.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת הכנס יתקיימו פגישות של הנספחים עם כ-1,500 חברות מתוכם יתקיימו מפגשי לקוחות בצפון ובדרום. בכנס ייקחו חלק 35 נספחי משרד התמ"ת
 
היום נפתח בירושלים כנס נספחים עולמי של משרד התמ"ת. בכנס לוקחים חלק 35 נספחי תמ"ת מרחבי העולם. במסגרת הכנס יתקיימו פגישות של הנספחים עם כ-1500 חברות מתוכם יתקיימו מפגשי לקוחות בצפון בצ.ח.ר. ותפן ובדרום בשדרות ובאר שבע. המפגשים ייערכו בארגון המינהל לסחר חוץ בתמ"ת, מכון היצוא הישראלי, ובסיוע הרשות לפיתוח הנגב והגליל של משרד התמ"ת. כמו כן יתקיימו מפגשים בתל אביב אשר מאורגנים על ידי מכון היצוא .
 
בועז הירש, המשנה למנכ"ל וראש מינהל סחר חוץ בתמ"ת, מציין כי תפקיד הנספח המסחרי במערך הסחר של ישראל הוא כיום מגוון ומורכב במעבר, ונוגע בתחומי סחר רבים, בין אם בהסרת חסמי סחר, זיהוי מפיצים וסוכנים, איתור משקיעים ושותפים אסטרטגיים, שיתופי פעולה טכנולוגיים ועוד.
 
ראש מינהל סחר חוץ בתמ"ת מציין כי מגוון הפעילויות בהן עוסקים הנספחים מדגים את התרומה שהנספח המסחרי יכול להעמיד ליצואן. שני האתגרים המהותיים העומדים בפני הנספחים, מציין בועז הירש, הינם מתן שרות איכותי ליצואן ופיתוח יכולות מערך הנספחויות המסחריות במטרה להתאימו לדינמיות של עולם הסחר. עכשיו יותר מתמיד יוכל היצואן הישראלי להסתייע בקשרים של הנספח עם גורמים עסקיים במקום כהונתו, אומר בועז הירש.
 
במהלך הכנס יעמוד מנכ"ל משרד התמ"ת רו"ח גבריאל מימון בראש קבוצת הנספחים לדרום אליו יוזמנו יצואנים למפגש "שולחן עגול" כמו כן יתקיים מפגש עם תעשיינים ויצואנים מאזור עוטף עזה במסגרת דיון "שולחן עגול" ויתקיימו מפגשים אחד על אחד עם יצואנים.
 
בצפון יפגשו הנספחים עם יצואנים באזור התעשייה תפן, יקיימו פגישות אחד על אחד עם יצואנים.
 
בועז הירש משנה למנכ"ל וראש מינהל סחר חוץ מציין כי בפגישות של הנספחים עם היצואנים שיתקיימו בצפון ובדרום יינתן דגש למשתתפי התוכנית 200 פי 2.