ישראליפט" משלימה פרוייקטים להתקנת מעליות בבתי המלון בבעלות אלי פפושדו באנגליה בכ 6 מיליון דולר

"יצרנית המעליות הותיקה "ישראליפט" הודיעה השבוע כי היא משלימה בימים אלה שורה של פרוייקטים לייצור והתקנת מעליות עבור בתי המלון של איש העסקים הישראלי אלי פפושדו באנגליה בהיקף כולל של כ 6 מיליון דולר. הקימה את חברת "אנגלו-ליפט" שתבצע את עבודות התחזוקה ותשמש


00:00 ,03.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

"יצרנית המעליות הותיקה "ישראליפט" הודיעה השבוע כי היא משלימה בימים אלה  שורה של פרוייקטים לייצור והתקנת מעליות עבור בתי המלון של איש העסקים הישראלי אלי פפושדו באנגליה בהיקף כולל של כ 6 מיליון דולר. הקימה את חברת "אנגלו-ליפט" שתבצע את עבודות התחזוקה ותשמש כזרוע השיווקית של "ישראליפט" באנגליה.
 
החברה זכתה במכרז בנלאומי בו נטלו חלק 5 חברות  לאספקת 17 מעליות (מעליות נוסעים, שרות ומעליות להורדת מכוניות לחניון המלון) למלון היוקרתי "לונדון ריבר בנק" (LONDON RIVER BANK) הממוקם על גדות נהר התמזה.
 
במקביל זכתה החברה בפרוייקט יוקרתי לשיפוץ מעליות למלון "שרלוק הולמס" הלונדוני המוכר כאחד המלונות הקלאסיים והיוקרתים מסוגו בלונדון. כמו כן ביצעה החברה פרוייקט לאספקת מעליות למלון גדול בבעלותו של אלי פפושדו בעיר לידס.
 
מיכאל אילן נשיא "ישראליפט" מסר כי החברה הקימה חברת בת "אנגלו – ליפט" (בבעלות מלאה של חברה מקבוצת "ישראליפט") אשר תרכז את עבודות הפיקוח על הפרוייקטים וכן תבצע את כל עבודות התחזוקה השוטפת של מעליות החברה באנגליה. במקביל תשמש החברה כזרוע השיווקית של "ישראליפט" באנגליה ובמדינות האי הבריטי.
 
לדבריו של נשיא "ישראליפט" החברה מוכרת כחברה מובילה בתחום המעליות באנגליה ופועלת במדינה זו על פי דרישות התקן האנגליות הכוללות עמידה בתקני ISOהבינלאומי על פי התקן הבריטי ותקן CEהאירופאי .