ישראל שוטלנד: 19 חברות איטלקיות בתחום טכנולוגיית הסביבה תגענה לישראל

ישראל שוטלנד: 19 חברות איטלקיות בתחום טכנולוגיית הסביבה תגענה ב- 14 באוקטובר לישראל כאורחי מכון היצוא ואוניברסיטת ת"א; תשתתפנה בכנס ישראלי – איטלקי בתחום השמירה על הסביבה


00:00 ,09.10.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
ישראל שוטלנד: 19 חברות איטלקיות בתחום טכנולוגיית הסביבה תגענה ב- 14 באוקטובר לישראל כאורחי מכון היצוא ואוניברסיטת ת"א; תשתתפנה בכנס ישראלי – איטלקי בתחום השמירה על הסביבה; 20 חברות ישראליות תשתתפנה באירוע; מעריך – חילופי מידע ושיתופי פעולה בתחום בעיות פסולת מוצקה וזיהום אויר עשויים להגדיל את היצוא של ישראל לאיטליה ולארצות מתפתחות.

19 חברות איטלקיות בתחום טכנולוגיית הסביבה, תגענה ב- 14 באוקטובר לישראל כאורחי המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בין לאומי, אוניברסיטת ת"א, לשכת המסחר ישראל-איטליה והאיגוד הישראלי לים. כך מסר ישראל שוטלנד, מנכ"ל המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בין לאומי.

שוטלנד ציין כי החברות האיטלקיות בנוסף ל- 9 גופים אקדמיים וממשלתיים מאיטליה, ישתתפו בכנס ישראלי-איטלקי בתחום השמירה על הסביבה שיערך ב
14 15 באוקטובר 2002 במלון דן פנורמה בתל אביב.

מנכ"ל המכון הישראלי ליצוא ולשת"פ בין לאומי הוסיף כי חשיבות הכנס היא בהפגשת מומחים וחברות משתי הארצות לדון במחקרים הנעשים בתחומים אלה. זאת, במטרה להגיע לשיתופי פעולה במחקר ופיתוח, החלפת מידע בתחומים הטכנולוגיים והמסחריים וכן ניסיון לשיתופי פעולה מסחריים באיטליה בישראל, וגם בארצות מתפתחות. זאת, תוך ניצול היתרונות היחסים של החברות בישראל ובאיטליה.

שוטלנד סבור כי חילופי מידע ושיתופי פעולה בתחומים של פסולת מוצקה וזיהום אויר המעיקים על הסביבה בישראל ובאיטליה, כמו גם בשאר העולם, עשויים להגדיל את פוטנציאל היצוא של ישראל לאיטליה ולארצות מתפתחות שלחלקן אין לישראל גישה טובה וחדירה נוחה לשוק.

הוא ציין כי דרום איטליה, בדומה לחלקים ניכרים מישראל, סובל ממחסור במים וטכנולוגיות למיחזור מים לחקלאות. ניטור איכות המים ואף התפלה, יכולים להיות בסיס חזק לשיתופי פעולה, אומר שוטלנד.