ישראל מקוב- מנכ"ל קבוצת 'טבע' ירצה במפגש משותף למועדון המסחרי והתעשייתי ולאיגוד לשכות המסחר

איגוד לשכות המסחר והמועדון המסחרי והתעשייתי יקיימו מפגש משותף שבו יתארח ישראל מקוב, מנכ"ל קבוצת 'טבע', שירצה בנושא 'טבע - מנהיגות לחברה בריאה'


00:00 ,09.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לין: יש לבטל את חומות ההפרדה בין מגזרי המשק שנבנו על בסיס של תפיסות מיושנות עוד מתקופת קום המדינה
 
איגוד לשכות המסחר והמועדון המסחרי והתעשייתי יקיימו מפגש משותף שבו יתארח ישראל מקוב, מנכ"ל קבוצת 'טבע', שירצה בנושא 'טבע - מנהיגות לחברה בריאה'.
 
נשיא האיגוד, אוריאל לין, אשר ישא את דברי הפתיחה במפגש, אמר כי היום לא ניתן להפריד בין פעילויות התעשייה לפעילויות השירותים והמסחר, כיוון שהן פעילויות שלובות. "אי אפשר לתאר את התעשייה ללא מסחר, שיווק ושירותים, ולהיפך. המציאות הגלובלית בה אנו חיים בנויה על תנועה חופשית של סחורות לא פחות מכושר ייצור בתעשייה".
 
כמו כן, הדגיש כי "יש לבטל את חומות ההפרדה בין מגזרי המשק שנבנו על בסיס של תפיסות מיושנות עוד מתקופת קום המדינה. חשוב מאד שקובעי המדיניות בישראל ינהיגו, אחת ולתמיד, מדיניות כלכלית בלתי סלקטיבית, וינקטו בצעדים כלכליים השווים לכל ענפי המשק, הן בתחום המיסוי והן בתחום עידוד המגזר העסקי".
 
נשיאת המועדון המסחרי והתעשייתי, מירה פרידמן חמו, ציינה את חשיבות שיתוף הפעולה בין הארגונים באירוע שייוחד למנהיגות ומובילות של "טבע", החברה הישראלית שפרצה את הדרך לגלובליזציה וממשיכה להוביל ולהוות דגם בכלכלה הישראלית.
 
בין האורחים הנוספים במפגש נמצאים אמנון דותן, יו"ר רדימיקס ונשיא לשכת המסחר ישראל בריטניה, עמיר מקוב, יו"ר מכון הנפט והאנרגיה; אלי קידר, מנכ"ל זארה; רמי גוזמן, סמנכ"ל מוטורולה העולמי לשעבר; אדם גרוסמן, מנכ"ל מיסטרמני; ואביהו בן נון, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ונשיא חברת UMI.