יוסי שוסטק- מנכ"ל איגוד לשכות המסחר פרש מתפקידו

יוסי שוסטק, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר, פרש מתפקידו. "אני מסיים את עבודתי באיגוד לשכות המסחר. שרתתי את האיגוד וחבריו ברציפות במשך 34 שנים. מזה 16 שנים כסמנכ"ל וכמשנה למנכ"ל וכ-4 שנים כמנכ"ל"


00:00 ,01.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יוסי שוסטק, מנכ"ל איגוד לשכות המסחר, פרש מתפקידו. "אני מסיים את עבודתי באיגוד לשכות המסחר. שרתתי את האיגוד וחבריו ברציפות במשך 34 שנים. מזה 16 שנים כסמנכ"ל וכמשנה למנכ"ל וכ-4 שנים כמנכ"ל".
 
לדבריו, בתחילת עבודתו היה האיגוד גוף קטן, עם מספר מצומצם של חברים, מעט עובדים ושירותים בודדים ביותר לחבריו ובמהלך התקופה, הפך האיגוד לאחד מהגופים הכלכליים בעלי ההשפעה במשק – "קולו נשמע ודעתו נחשבת".
 
שוסטק ציין כי כיום איגוד לשכות המסחר הוא ארגון המעסיקים הגדול ביותר במשק. מאוגדים בו אלפי חברים וכ-100 חטיבות וענפים, בהם ענפים מהמובילים במשק.
 
הוא הוסיף כי כיום מפעיל האיגוד עבור חבריו מערך רחב ומגוון של שרותים עסקיים, בכלל זה: מרכז מידע מתקדם, מכללה עיסקית, מערכי ייעוץ בתחומים עסקיים שונים, קשרים בינ"ל ענפים ועוד שורה ארוכה של שרותים נוספים, שתכליתם לסייע לחברים בפתרון בעיות ולקדם את פעילותם העסקית.
 
"אני גאה בכך שהאיגוד הוא כיום ארגון חזק, מוביל, עתיר שרותים ובעל בסיס כלכלי איתן. אני גם מרשה לעצמי לקבוע, במלוא הצניעות והענווה, שיש לי חלק לא קטן בתוצאות ובהישגים אלה", אמר שוסטק.