טוקיו: בתי השקעות יפנים מביעים עניין בחברות תקשורת ישראליות

סמינר בנושא תעשיית הטלקום הישראלית והשפעתה על השוק העולמי מתקיים השבוע בטוקיו. החברות הישראליות המשתתפות במשלחת השתתפו בכנס משקיעים בחסות חברת מריל לינץ' יפן


00:00 ,24.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

סמינר בנושא תעשיית הטלקום הישראלית והשפעתה על השוק העולמי מתקיים השבוע בטוקיו. החברות הישראליות המשתתפות במשלחת השתתפו בכנס משקיעים בחסות חברת מריל לינץ' יפן
 
הנציגות הכלכלית של משרד התמ"ת בשיתוף ענף הטלקום במכון היצוא עורכת השבוע בטוקיו סמינר בנושא "תעשיית הטלקום הישראלית והשפעתה על השוק העולמי". בסמינר ישתתפו תריסר חברות ישראליות.
 
בראש המשלחת עומד אורי אולניק – מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר. בין החברות הישראליות ניתן למצוא חברות גדולות הנסחרות בבורסה כמו: קומברס, אי.סי.איי טלקום. ראד דטה, רדויז'יון, אלוט, קוריגנט וריט.  וחברות קטנות כמו וויב אאודיו, ג'נגו, אינפורטל, אקסרה ופרינג.
 
לחברות המשתתפות נקבעו עד כה עשרות מפגשים אישיים עם חברות יפניות הצמאות לטכנולוגיה ישראלית בשוק כה תחרותי כמו שוק הטלקום היפני. כמו כן צפויים חברי המשלחת לבקר במטות ספקי התקשורת הגדולים ביפן: NTT וסופטבנק.
 
בנוסף ארגן הציר הכלכלי כנס משקיעים בחסות חברת מריל לינץ' יפן לחברות הישראליות המשתתפות במשלחת ונסחרות בבורסות העולם.
 
הציר הכלכלי בשגרירות ישראל ביפן עמירם הלוי מוסר כי הופתע מההיענות של החברות היפניות להזמנה למפגש עם חברות טלקום ישראליות.
 
לדברי מר הלוי יש עניין רב בקרב בתי ההשקעות היפנים בהצלחה העולמית של החברות הישראליות, בעיקר אלו הנסחרות בבורסת נסדא"ק האמריקאית.
 
מסביר הלוי: "שוק ההון היפני כמעט ואינו נחשף לחברות הישראליות וזוהי הזדמנות פז עבור בתי ההשקעות היפנים להכיר וללמוד מקרוב על החברות הישראליות". בין היתר ישתתפו בכנס המשקיעים חברות השקעה ענקיות יפניות כמו: Nomura Asset ManagementMitsubishi UFJ Asset ManagementTokai Tokyo Securities ועוד.