חיליק אסיה: מכון היצוא הקים באינטרנט, קטלוג חדש ליצואני ישראל בשפה האנגלית

במסגרת הרחבת השירותים ליצואנים, הקים מכון היצוא קטלוג בינלאומי חדש באינטרנט, בשפה האנגלית. בקטלוג מופיעות 3,500 חברות המייצאות לחו"ל וחברות המספקות שירותים ליצוא הישראלי. כך מסר חיליק אסיה, מנכ"ל המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה


00:00 ,18.06.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
במסגרת הרחבת השירותים ליצואנים, הקים מכון היצוא קטלוג בינלאומי חדש באינטרנט, בשפה האנגלית. בקטלוג מופיעות 3,500 חברות המייצאות לחו"ל וחברות המספקות שירותים ליצוא הישראלי. כך מסר חיליק אסיה, מנכ"ל המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי.

אסיה ציין כי בכוונת המכון להרחיב משמעותית את הופעת המכון במנועי חיפוש בינלאומיים מובילים וכי הדבר יביא להגברת החשיפה בפני אנשי עסקים בארץ ובעיקר בעולם, ובסופו של דבר, יסייע להגדלת היצוא.
נוכחות החברות הישראליות בקטלוג יצואני ישראל, תסייע ביצירת קשרים בינלאומיים, עסקיים, הסכמי הפצה ושיתופי פעולה עסקיים, אומר מנכ"ל מכון היצוא.

אסיה מציין, כי הקטלוג החדש נבנה בטכנולוגיות חדישות והינו מהיר ונוח לשימוש, כאשר לכל חברה פרופיל המתאר את תחומי פעילותה והמוצרים העסקיים שלה.

הקטלוג, אומר אסיה, מאפשר חיפוש באינטרנט על פי סיווגים בינלאומיים והוא מנוהל ומעודכן ע"י חברת קומפאס (Kompass) ישראל. שיתוף פעולה זה מבטיח מערך סיווגים אחיד ומוכר בעולם, עדכון ואימות שוטף של המידע בטכנולוגיה מתקדמת עם יכולות חיפוש מהירות על פי מילות מפתח, סיווגים ענפיים ושמות החברות.

עוד אמר כי מכון היצוא מתכנן פעולות שיווק אינטנסיביות של האתר, בסיוע כל הגופים הממשלתיים הקשורים בארץ ובחו"ל. כאשר הכוונה היא לתת ביטוי קבוע לקטלוג בכל פרסומי מכון היצוא ולהביא את דבר הקטלוג לידיעת כל צומת עסקים בעולם, כולל הופעה במנועי חיפוש עיקריים המקובלת בעולם.

אסיה הדגיש כי באתר של מכון היצוא גולשים מדי יום כ-5,000 איש.

יצוין כי בקטלוג החדש - מידע בסיסי ראשוני על החברות, ללא תשלום. הופעה במתכונת מורחבת יותר, מאפשרת חשיפה גדולה יותר וניתנת בהנחות ניכרות לחברי מכון היצוא.