חיליק אסיה: יותר מ-40 חברות תקשורת ישראליות ישתתפו בתערוכת טלקום ז'נווה ב-12 באוקטובר

בשמונת החודשים הראשונים של השנה חל קיפאון ביצוא הייטק והסתכם ב-5.8 מיליארד דולרים.יותר מ-40 חברות תקשורת ישראליות ישתתפו בתערוכת התקשורת הגדולה בעולם, טלקום


00:00 ,09.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בשמונת החודשים הראשונים של השנה חל קיפאון ביצוא הייטק והסתכם ב-5.8 מיליארד דולרים.

יותר מ-40 חברות תקשורת ישראליות ישתתפו בתערוכת התקשורת הגדולה בעולם, טלקום ז'נווה שתפתח ב-12 באוקטובר. כך מסר חיליק אסיה, מנכ"ל מכון היצוא.

אסיה ציין, כי במסגרת הביתן הישראלי המופעל ע"י מכון היצוא ישתתפו 23 חברות תקשורת מובילות, בינהן חברת יבמ ישראל, וכן גילת תקשורת לווינים, וולטלק, ארט, אראלנט, באטם ועוד.
בנוסף ישתתפו בתערוכה חברות התקשורת המובילות: אמדוקס, קומברס, רדוויז'ן, וולטק, אוויה ישראל ועוד.

אסיה ציין, כי ההשתתפות הגדולה של חברות ישראליות בתערוכה הבינ"ל מוכיחה יותר מכל כי הטכנולוגיה הישראלית ממשיכה להיות בין המובילות בעולם בתחום הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים. הוא הביע תקווה כי ירקמו שיתופי פעולה פוריים בתערוכה זו בין יצרני תקשורת מישראל להן חברות בעולם הרחב.

הביתן הישראלי משתרע על פני 700 מ"ר וכולל שלושה חדרי ישיבות לצורך פגישות עסקיות אישיות שארגן צוות מכון היצוא לחברות הישראליות. חב' יבמ ישראל תציג לראשונה במסגרת הביתן הישראלי ואיתה 9 חברות ישראליות אשר החברה קשורה אליהן אסטרטגית וטכנולוגית.

מנכ"ל מכון היצוא ציין, כי סה"כ היצוא בתחום הייטק מישראל בשמונת החודשים הראשונים של 2003 הגיע ל-5.8 מיליארד דולרים, זהה ליצוא בתקופה המקבילה אשתקד. אסיה הדגיש, כי תעשיית ההייטק בישראל ממשיכה להתמודד עם בעיות של ביקוש נמוך יחסית, בעיקר בארצות היצוא העיקריות שלנו – אירופה וארה"ב. עם זאת, השוק במזרח אסיה ממשיך ומגלה צמיחה בסדרי גודל של 6% - 7% ונראה כי הגידול ביצוא ההייטק הישראלי יופנה לאזורים אלו.