חברת אנטרסיס נבחרה כספקית של Siemens

חברת אנטרסיס נבחרה כאחת משתי הספקיות המורשות עבור תאגיד SBS שבין החברות שבבעלותה גם חברת Siemens. התמיכה במוצרי החברה תבוצע על ידי הסניפים שבמינכן, סינגפור ושיקגו


00:00 ,14.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אנטרסיס נבחרה כאחת משתי הספקיות המורשות עבור תאגיד SBS שבין החברות שבבעלותה גם חברת Siemens. התמיכה במוצרי החברה תבוצע על ידי הסניפים שבמינכן, סינגפור ושיקגו
 
אחרי סדרת בדיקות הודיע תאגיד SBS כי בחר בחברת אנטרסיס כחברה שתאבטח את רשתות התקשורת של התאגיד והחברות בו. לפי SBS טווח המוצרים והפתרונות שאנטרסיס מציעה תואמים את הסטנדרטים המחמירים של התאגיד.
 
"החלטנו למנות את אנטרסיס כספק מועדף לאחר שנעשו בדיקת עצמאיות ועל בסיס השוואתי עם מוצרים של חברות מתחרות" אמר ד"ר וינפריד שניידר, מנהל פס הייצור של SBS, "מוצרי אנטרסיס ענו על דרישותינו בצורה המרבית מבחינת ביטחון ואמינות ולכן אנו ממליצים להשתמש בטכנולוגיה זו" מסר ד"ר שניידר.

התמיכה במוצרי החברה תבוצע על ידי סניפיה שבמינכן, סינגפור ושיקגו. בנוסף להכרזה זו תקים אנטרסיס מרכז הדגמה בגרמניה שישרת את חברת Siemens ולקוחותיה באזור.

מרקוס ניספל, מנהל שיווק טכנולוגי של אנטרסיס ב-EMEA, מסר כי המבחנים של SBS אישרו את מנהיגותה של אנטרסיס בפיתוח ויישום המערכות שלה.
 
להערכת ליאור דרי, מנכ"ל אינטרסיס ישראל-יוון, להכרזה זו השלכות חיוביות על פעילותינו עם Siemens A.E ביוון וגם בשוק הישראלי, השלכות שאת תוצאותיהן נראה בתוך מספר חודשים.
 
אנטרסיס ישראל הנה שלוחה של חברת התקשורת האמריקאית Enterasys Networks וספין אוף של חברת Cabletron שנוסדה בשנת 1986. החברה מספקת קו פתרונות חדיש לאבטחת רשתות ארגוניות: מערכות תקשורת מאובטחות מהקצה עד לליבה. טכנולוגית אבטחת הרשתות של אנטרסיס מאפשרת ניתוח המידע העובר בנקודת הכניסה לרשת (מבוא התקשורת) ויכולת תגובה מיידית כלפי איומים שונים כגון התקפות וירוסים, התקפות תולעים, התקפות מניעת שרות וגניבת מידע.