חברים אמיתיים מתגלים בעת משבר

נשיאת לשכת המסחר והתעשייה הלאומית של סין CCPIT כתבה לנשיא איגוד לשכות המסחר עו״ד לין והביעה תקוה ונכונות להמשך חידוש וחיזוק היחסים הכלכליים עם ישראל. ציינה : הרשויות בסין לא חסכו בשום מאמץ לבלום את התפשטות הנגיף


12:36 ,16.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

״בשעה מיוחדת זו אנו מצפים לחזק את שיתוף הפעולה אתכם. אנו מצפים לשפר את המסחר וההשקעות בין המדינות. לייצר יותר קשרים בין העסקים, ולתרום לגיבוש הקשרים בין ישראל לסין ובניית קהילה של עתיד משותף לאנושות״. כך כתבה גב׳ גאו יאן, נשיאת לשכת המסחר והתעשייה הלאומית של סין CCPIT, לעו״ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בתשובה למכתבו.

 

נזכיר כי לין פנה לגב׳ גאו יאן כדי לחזק את ידי לשכת המסחר והתעשייה הלאומית של סין  ולהבטיח את המשך הקשר האמיתי, החזק ויוצא הדופן בין ישראל לסין: ״נעשה ככל שביכולתנו על מנת שהקשרים המסחריים והעסקיים בין שתי המדינות לא ייפגעו, ונשוב במהרה לשיתוף פעולה תקין ופורה״, כתב לין.

 

עוד הסבירה הנשיאה הסינית כי את המהלכים בהם נקטה ממשלת סין על מנת להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה, כמו כן הדגישה כי הרשויות בסין לא חסכו בשום מאמץ לבלום את התפשטות הנגיף, וניתן אף לראות מגמה חיובית במניעת ההתפשטות הודות למאמצים המיוחדים שביצעה ממשלת סין.

 

חשוב יותר, מציינת גב׳ גאו יאן את חידוש הייצור באורח החיים הנורמלי בסין ואף מציינת כי כבר מהתחלה פעלה ממשלת סין באחריות ובשקיפות מלאה בהעברת מידע לכלל העולם גם על מנת ליצור בסיס לשיתוף פעולה למניעת הנגיף; פעולות שזכו לאישור והכרה של ארגון הבריאות הבינלאומי. כמו כן מציינת גב׳ גאו יאן את תמיכת ארגונה לעידוד הסחר, ההשקעות והשירותים הציבוריים בסיוע למגזר העסקי בסין.

 

לסיום היא הביעה תקוה ונכונות להמשך חידוש וחיזוק היחסים הכלכליים עם ישראל. ״התמיכה והסיוע המשמעותיים שקיבלנו בזמן אמת מישראל, הניתנים על ידי הארגון שלך משקפים את הרגשות הידידותיים של המדינה והאנשים שלכם כלפי סין״.