חברות תקשורת ישראליות נפגשות עם חברות קוריאניות ויפניות

במהלך הביקור ביפן וקוריאה תקיים המשלחת הישראלית סמינר ותיחשף בפני 120 חברות תקשורת יפניות


00:00 ,22.07.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך הביקור ביפן וקוריאה תקיים המשלחת הישראלית סמינר ותיחשף בפני 120 חברות תקשורת יפניות
 
14 חברות תקשורת ישראליות יפגשו היום (22 ביולי) בסיוע מכון היצוא עם ענקיות תקשורת ביפן ובקוריאה. כך מסר דוד ארצי, יו"ר מכון היצוא.
 
יו"ר מועצת מנהלים של מכון היצוא ציין כי בסיוע מכון היצוא והנספחים המסחריים של ישראל ביפן וקוריאה עמירם הלוי ואלון שליזנגר יפגשו חברות התקשורת הישראליות עם ענקיות התקשרות ביפן -  חברת NTT CoMo Do (מעל 52 מיליון מנויים);  חברת - Softbank (16 מיליון מנויים); חברת - KDDI(27 מליון מנויים) ועם חברת ענקית התקשורת הקוריאנית – קוריאה טלקום – KT(מעסיקה כ-50 אלף עובדים) ו-SKT. המפגשים יערכו ביפן וקוריאה.
 
המשלחת כוללת את חברות התקשורת: קוריג'נט; ראד; קומברס; אי.סי.איי; אקסרה; וויבז אודיו; פרינג; ראדוואר; אלוט; אינ4טל; ריט; ראדוין; ריזולוט; רדוויזן.
 
אמנון פרבר, מנהל פיתוח עסקי של ענף התקשורת במכון היצוא, מסר כי ביפן וקוריאה פועלות כיום כ-60 חברות ישראליות בתחום התקשורת. במהלך הביקור ביפן וקוריאה יתקיים סמינר שבו תיחשף המשלחת בפני 120 חברות תקשורת יפניות וצפויים להתקיים כ-160 מפגשים עסקיים אישיים מתואמים מראש בין החברות הישראליות לבין מפעילים וספקי שירותי תקשורת מקומיים (סלולרית, קווית וספקי שירותי אינטרנט). אחת מגולות הכותרת של הפעילות היא חשיפת טכנולוגיות העתיד שהחברות היפניות מתכוונות להשיק בפני המשלחת בביקור במרכזי ההדגמה של החברות היפניות שהינן סגורות למבקרים ושנדרש אישור מיוחד כדי לבקר בהם. לבסוף, המשלחת תיפגש עם משקיעים מוסדיים באירוע שמארגן בית ההשקעות מריל לינץ'. 
 
מכון היצוא מסר כי יצוא ציוד התקשורת (ללא יצוא תוכנה) במחצית הראשונה של 2007 לדרום קוריאה גדל בכ-4% והסתכם בכ-24 מיליון דולר. יצוא ציוד התקשורת ליפן ירד במחצית הראשונה של 2007 בכ-12% והסתכם בכ-31 מיליון דולר.