חברות ישראליות יציעו לטייוואן באמצעות שיחת וידאו מוצרים לטיפול בסארס (SARS)

לאור התפרצות נגיף הסארס בטייוואן, ייפגשו ביום שלישי באמצעות שיחת וידאו, חברות ישראליות המפתחות מוצרים וטכנולוגיות רפואיות עם חברות טיוואניות-כך מסר היום הנספח הכלכלי בטייפה דני טל. כ- 35 נציגי חברות טיוואניות העוסקות ביבוא ציוד רפואי, נציגי


00:00 ,13.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
לאור התפרצות נגיף הסארס בטייוואן, ייפגשו ביום שלישי באמצעות שיחת וידאו, חברות ישראליות המפתחות מוצרים וטכנולוגיות רפואיות עם חברות טיוואניות-כך מסר היום הנספח הכלכלי בטייפה דני טל.

כ- 35 נציגי חברות טיוואניות העוסקות ביבוא ציוד רפואי, נציגי בתי חולים ומשרדים ממשלתיים, יתאספו מחר בטייפה לשיחת ועידה עם 12 חברות ישראליות המציעות למכירה מגוון מוצרים בתחומים שונים כגון גילוי מוקדם של המחלה, בידוד ומעקב אחר אנשים המצווים להישאר בבידוד בבתיהם, מוצרים לטיהור אוויר ועוד.
הנציג הכלכלי בטייפה, דני טל, מסר כי למרות שהתפרצות המחלה צפויה להשפיע באופן שלילי על היקפי המסחר בין ישראל לטייוואן, נוצר חלון הזדמנות לחברות המייצרות ציוד וטכנולוגיה רפואית, להיכנס לשוק המקומי.

הנציג טל הוסיף, כי מספר חברות המשתתפות בשיחת הוידאו מתכוונות להפגין תמיכה ולהעביר תרומות של מוצרים רפואיים כצעד של סולידריות למצוקה הכלכלית והבידוד הרפואי שחווה העם הטיוואני בימים קשים אלה.

מהמינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ס נמסר כי שיתוף הפעולה של המשרד הכלכלי בטייוואן עם מכון היצוא מאפשר גמישות רבה ותגובה מהירה בהצעת פתרונות ומוצרים לטייוואן, אשר כלכלתה החזקה חווה לראשונה טלטלה עמוקה המאיימת להשפיע עליה אף יותר מהמשבר הכלכלי שפקד את אסיה בשנת 1997.