זרועות ברקן חתמה על עסקאות לייצוא מתקני נשיאה למסכים דקים

החברה תספק כ-20 דגמי מוצרים לנשיאת מסכי LCD, פלזמה ומקרנים למדינות אנגליה ואירלנד. היקף העסקאות עומד על כ-2 מיליון יורו


00:00 ,20.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תספק כ-20 דגמי מוצרים לנשיאת מסכי LCD, פלזמה ומקרנים למדינות אנגליה ואירלנד. היקף העסקאות עומד על כ-2 מיליון יורו
 
חברת "זרועות ברקן" חתמה לאחרונה על עסקאות לייצוא קו המוצרים המתקדם של החברה: זרועות לנשיאת מסכי טלוויזיה דקים - פלזמה ו-LCD לרשתות החשמל והכלבו המובילות במדינות אירלנד ואנגליה, בהיקף של כ-3 מיליון יורו לשנת 2007.
 
דני ריס, מנהל שיווק בינלאומי בחברה, מסר כי בין הרשתות הגדולות בהן תמכור "זרועות ברקן" מתקני נשיאה למסכים דקים הן: רשת בתי הכלבו נקסט המונה כ-450 סניפים, אשר פתחה לאחרונה מחלקות נרחבות גם למוצרי חשמל, רשת מטלימס למוצרי חשמל המונה 105 חנויות באנגליה, ורשת הסופרמרקטים הגדולה באירלנד – טסקו המונה 93 סניפים.
 
ליאור ברקן, מנכ"ל זרועות ברקן", מציין כי קו המוצרים החדש של החברה זוכה להצלחה רבה בכל מדינות אירופה לאור השילוב המנצח של מוצרי ברקן על פני המתחרים בשוק - חדשנות טכנולוגית ועיצובית, איכות ללא פשרות ואחריות לכל החיים, ומחירים תחרותיים השווים לכל נפש. לדבריו, אחרי ה"בום" הגדול שאפיין את צריכת המסכים הדקים בשנים האחרונות, הצרכן היום מבין יותר ויותר את הצורך בזרוע איכותית למסך הדק, שתאפשר לו חווית צפייה אמיתית ממספר מקומות ובדיוק בזווית הרצויה לו.
 
עוד נמסר כי קו המוצרים של "זרועות ברקן" שישווק במדינות הללו כולל כ- 20 דגמי מוצרים לנשיאת מסכי LCD, פלזמה ומקרנים, בהם זרועות המאפשרות הצמדה קבועה לקיר לקבלת אפקט של תמונה, זרועות המאפשרות הרחקה מהקיר, צידוד והטיה של המסך, זרוע מיוחדת למקרן, מדף יוקרתי המתחבר לזרועות למסכי LCDלנשיאת מכשירי אודיו ווידיאו ומוצרים נוספים. המוצרים מאופיינים בעיצוב יוקרתי, נקי ומינימליסטי, בצבע כסף מבריק, ומשתלבים במראה של מסכי ה- LCD והפלזמה.
 
החברה צופה לגידול של כ-60% בייצוא בשנה הקרובה, כחלק ממהלך אסטרטגי של בניית מותג צריכה עולמי בתחום הזרועות לטלוויזיה ומסכים דקים. כיום החברה משווקת את מוצריה ב-38 מדינות ברחבי העולם.