התמ"ת נרתם לקידום שבוע "ביומד ישראל 2006"

פעילות השיווק תעלה למעלה ממיליון שקל ותתמקד בהבאת נציגים ממדינות מערב אירופה, אוסטרליה והמזרח הרחוק


00:00 ,28.02.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

פעילות השיווק תעלה למעלה ממיליון שקל ותתמקד בהבאת נציגים ממדינות מערב אירופה, אוסטרליה והמזרח הרחוק
 
משרד התמ"ת, באמצעות הנספחים הכלכליים, נרתם לקידום אירועי שבוע הביוטכנולוגיה הישראלי החמישי, "ביומד 2006". שבוע הביומד הישראלי, המוגדר כ"אירוע המרכזי בתעשיית מדעי החיים הישראלית", ויכלול במסגרת התערוכה כנסים נלווים וייערך בין ה-29 ל-31 במאי במרכז הקונגרסים בירושלים.
 
פעילות הקידום מתמקדת במדינות יעד שנקבעו על ידי המשרד וועדת ההיגוי של הכנס. במהלך החודשים האחרונים עסקו הנספחים הכלכליים ברחבי העולם בתיאום מפגשים עם גורמים מהסקטורים הציבורי והפרטי ובעריכת סמינרים הסוקרים את תעשיית הביומד הישראלית.
 
"אנו מתמקדים בהבאת אנשים ממדינות מערב אירופה, אוסטרליה והמזרח הרחוק, במדינות דוגמת סינגפור וטייוואן", אומר עודד דיסטל, הממונה על הפרויקט במשרד התמ"ת. "שנה שעברה היתה קפיצת מדרגה רצינית מבחינת ההתייחסות הבינלאומית לאירוע הישראלי והשנה, כך מדווחים האנשים בשטח, קל יותר לשווק את הכנס כאירוע בינלאומי שאסור להחמיצו", אומר דיסטל.
 
החברה המארגנת, "כנס תערוכות", תשקיע למעלה ממיליון שקל בפעילות השיווקית לקראת האירוע. לדברי משה לילוס, מנכ"ל "כנס תערוכות", הפעילותכוללת בין השאר ארגון מפגשים עסקיים במדריד, דבלין, קופנהגן, פריז ניו יורק, השתתפות בתערוכות בינלאומיות ופרסום בעיתונות מקצועית בינלאומית. 
 
בכנסים ידונו בנושאים דוגמת קרדיולוגיה, אורתופדיה, מכשור רפואי והרפואה לאחר 2010. מסלול מיוחד יוקדש לנושא גיוס ההון לתעשיות השונות בתחום. 
 
פרטים נוספים באתר התערוכה
www.kenes.com/biomed/index.asp