התאחדות חקלאי ישראל: שביתת הדואר הנע גורמת לפגיעה קשה בעסקים בפריפריה

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, יוסטה בלייר, קורא לשר התקשורת, אהוד אולמרט, להפעיל השפעתו להפסקת השביתה ולעובדי הדואר לנהל את מאבקם בדרך שונה


00:00 ,30.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, יוסטה בלייר, קורא לשר התקשורת, אהוד אולמרט, להפעיל השפעתו להפסקת השביתה ולעובדי הדואר לנהל את מאבקם בדרך שונה
 
השבתת הדואר הנע גורמת לפגיעה קשה בלמעלה ממיליון איש המתגוררים באזורי הפריפריה, כך אומר מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, יוסטה בלייר. לדבריו, הפעילות הכלכלית של עסקים רבים במושבים ובקיבוצים באזורים המרוחקים מבוססת על שרותי הדואר. באזורים אלו קשה להשתמש בשרותים חליפיים של שליחויות בגלל העלויות הגבוהות והדואר הוא עורק החיים של העסקים.
 
השבתת הדואר הנע נמשכת כבר חמישה ימים רצופים, מיום ראשון 26 בדצמבר, והיא תוצאה מסכסוך עם עובדי הדואר בנוגע להסכם שחתם משרד התקשורת עם "אביב שיגור" המאפשר לחברה לפעול בשוק הדואר הכמותי.
 
"מזה חמישה ימים שאנשי ההתישבות מנותקים משרותי הדואר של מדינת ישראל", אומר בלייר. "המחאות שאנשים ממתינים להן תקועות בדואר וכך גם דברי דואר חשובים אחרים מהארץ ומחו"ל. אילו השביתה היתה כלל ארצית הלחץ הציבורי היה גורם לפתרון הבעיה. הסכסוך הזה אינו נוגע לנו ואיננו מוכנים להיות קרבנות שלו".
 
מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל קרא לשר התקשורת, אהוד אולמרט, להפעיל את מלוא השפעתו וכוחו הציבורי על מנת לשים קץ לשביתה ולאפשר לתושבי הפריפריה לחזור לאורח חיים תקין. כמו כן קרא בלייר לעובדים לחזור לעבודה תקינה ולנהל את מאבקם בדרך שונה.