השר אולמרט הזמין חברות הודיות לשתף פעולה עם חברות ישראליות בתחום הטכנולוגי

מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, החל אתמול את ביקורו הרשמי בהודו. השר אולמרט פתח את הסמינר העסקי בבומביי, בו לקחו חלק חברות הודיות וישראליות. אולמרט נועד בהשתתפות ראש המשלחת העסקית, שרגא ברוש, יו"ר מכון היצוא הישראלי, עם מספר חברות


00:00 ,07.12.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, החל אתמול את ביקורו הרשמי בהודו. השר אולמרט פתח את הסמינר העסקי בבומביי, בו לקחו חלק חברות הודיות וישראליות. אולמרט נועד בהשתתפות ראש המשלחת העסקית, שרגא ברוש, יו"ר מכון היצוא הישראלי, עם מספר חברות.

חברת פינולקס, החברה הינה השלישית בגודלה ביצור P.V.C בהודו ויש לה 17% בשוק המקומי. החברה מתמחה ביצור צינורות ואביזריהם. לחברה פעילות בתחומים אחרים כמו אנרגיה, פטרוכימיה, כבלים אופטיים והשקייה. השר אולמרט הציע לחברה לפתח שיתוף פעולה עם חברות ישראליות.

כן נועד השר אולמרט עם חברת TCS שהינה חברת בת של קונצרן TATA אשר עוסקת במיקור חוץ. לאחרונה הונפקה החברה בבורסה ההודית בשווי שוק של 10 מיליארד דולר. השר אולמרט הציג בפני יו"ר החברה S. Ramaboar את תעשיית ההייטק הישראלית בדגש על תחום הטלקום וההיבט הטכנולוגי החדשני.

כן נפגש השר אולמרט עם חברת BBL – קבוצת חברות העוסקת בתחומים שונים ביניהם טלקום, סלולר, מיחשוב, אלקטרוניקה ומוצרי רפואה.

השר אולמרט הזמין את החברה לפתח שת"פ עם חברות ישראליות בדגש על התחום הטכנולוגי. השר אולמרט הזמין את החברה לשלוח נציגות בכירה לישראל בסיוע השגרירות בדלהי, הקונסוליה ומכון היצוא הישראלי.

כן נועד השר אולמרט עם ארגון CIA המאגד את כל התעשיות החשובות והמובילות בהודו. במסגרת המפגש הועלו נושאי שתוף פעולה להגברת היקף הסחר, קיום סמינרים ופעילויות משותפות, הבאת משלחות תעשיינים לארץ וכן פעולות משותפות בשווקים שלישיים.