עובדים זמניים של קבוצת מכולה מסייעים לעורף ולשרשרת האספקה

קבוצת מכולה מספקת לשוק בישראל מגוון פתרונות של גיוס כוח אדם קבוע וזמני, פריקת מכולות, שירותי ערך מוסף, סידור משטחים ועוד ומאפשרת ללקוחות שלה לבחור את סוג ההעסקה של העובד. עמירם הקטין, מנכ״ל מכולה: ״עובדים סביב השעון ומספקים כ״א לכל צרכי העורף התפעולי״


14:16 ,17.10.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת מכולה מספקת כיום לשוק בישראל מגוון פתרונות של גיוס כוח אדם זמני, שירותי ערך מוסף, פריקת מכולות, סידור משטחים ועוד ומאפשרת ללקוחות שלה לבחור את סוג ההעסקה של העובד - בין אם זה לשעה או לשבוע או תוך ניהול פרויקט כזה או אחר. הגמישות כלפי הלקוח ומבחר העובדים הגדול מאפשר לה להתנהל בצורה יעילה ואפקטיבית ולהביא לשביעות רצון גדולה אצל הלקוח שמחפש אחר עובדים ומענה מסוגים שונים. 


 

עמירם הקטין, מנכ״ל קבוצת מכולה: ״מאז שהוכרז מצב חירום במדינה הורגש מחסור גדול בעובדים לאורך כל שרשראות האספקה. המחסור הזה נגרם בגלל שיש עובדים מגויסים למילואים, יש עובדים שלא מגיעים לעבודה ויש גם מחסור של עובדים שהגיעו מרצועת עזה. הרבה חברות הורידו את עובדי המטה לרצפת התפעול ולמחסנים וברגע שאנחנו נרתמנו הורדנו את רמת הלחץ ואפשרנו לחברות לחזור ככל הניתן בימים מורכבים אלו לתפקוד נורמלי ולנהל את המשימות השוטפות של החברה".


 

הקטין הוסיף כי ״אנחנו ממשיכים להיערך לביקושים הגדולים ותגברנו את מערך הגיוסים שלנו בכל רחבי הארץ - יש לנו שש נקודות גיוס ואנחנו מספקים כוח אדם לכל המגזרים בעורף התפעולי - בין אם מדובר בסדרנים, מלקטים, מלגזנים, עובדי מחסן מסוגים שונים, נהגי משאיות, עוזרי נהג, ועד פריסה של עובדים ועובדות במוקדי שירות לקוחות, עובדים בחנויות שונות וברשתות כמו שופרסל למשל. במצב הנוכחי נוצר  ביקוש מאוד גדול לידיים עובדות – קיבלנו בקשה לעזרה גם במגזר החקלאי אשר גם בו קיים מחסור בעובדים. אנחנו מצליחים לספק מענה היום ללמעלה ל-80% מהביקוש שמתקבל אצלנו. אנחנו קוראים לכל מי שיושב בבית ולא עובד להגיע אלינו לעבוד גם אם זה  באופן זמני ולתמוך בעורף הכלכלי של מדינת ישראל כי כולנו חייבים לעבור את זה יחד״.