חברת האנטר: תשומות לשיפור רווחת העובדים דורשות מיקוד

תעשיות ענק ברחבי העולם משקיעות הון פיננסי ואנושי בייעול המשאב האנושי ומאז הקורונה נושא בריאות הנפש ושחיקה במקום העבודה הפך לנושא חם שיש להקדיש לו זמן ומשאבים


09:06 ,31.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

הוועידה ה-20 לניהול משאבי אנוש, אשר עסקה בנושא עתיד התעסוקה הגלובלי, התקיימה אתמול במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ומשכה אליה כ-1,000 מנכ״לים ומנהלי משאבי אנוש מרחבי הארץ. חברת Hunter (Kestria Israel), אשר שותפה ברשת איתור הבכירים מהגדולות בעולם  Kestria, ואשר היתה מנותנות החסות הבולטות בוועידה, הציפה זוויות מעניינת במסגרת הרצאתה.

 

ההרצאה עסקה בנושא ״בריאות הנפש ושחיקה במקום העבודה״, שהפך להיות נושא מורכב מאז פרוץ הקורונה ואשר משפיע רבות על תפוקת העובדים וניתן לומר בוודאות כי מעולם לא הקדישו ארגונים ברחבי העולם כל כך הרבה תשומות לשיפור הרווחה של העובדים כמו היום. הבעיה היא שהשקעות האלו לא תמיד ממוקדות מספיק ולכן לא בהכרח מביאות את התוצאות הרצויות. לעומת זאת, מעסיקים שמנתחים לעומק את האתגר העומד על הפרק ומנסים בגישה מונעת ומערכתית להתמקד בסיבות במקום בתסמינים, יראו שיפורים מהותיים בתוצאות ויצליחו למשוך הון אנושי איכותי ולשמר את הקיים.

 

באופן רחב יותר, למעסיקים ברחבי העולם יש הזדמנות למלא תפקיד מרכזי בסיוע לעובדים להשיג שיפור מהותי בבריאותם. בעזרת שיתוף פעולה ומחויבות משותפת, מעסיקים יכולים לעשות שינוי משמעותי בחיי העובדים שלהם ובקהילות שבהן הם חיים.

לדברי רון מגן, מנכ״ל חברת HUNTER: ״כאחת החברות המובילות והמשפיעות ביותר באיתור בכירים בארץ ובעולם, שמחנו לקחת חלק באירוע המקדם את הידע והמומחיות בתחום שלנו ולהוביל את ההיבט הגלובלי עם זווית חשובה ומפתיעה מאוד על עתיד התעסוקה הגלובלי בכלל והישראלי בפרט בהיבט של בריאות הנפש ושחיקה״.

 

חברת האנטר (Kestria Israel) הוקמה בשנת 2008 והיא מעניקה ללקוחותיה שירות מתקדם בתחום איתור והתאמת בכירים למשרות בארץ ובעולם, תוך מיקוד הצורך הארגוני, תהליכי סינון מתקדמים והקפדה על שירות מקצועי ודיסקרטי למעסיקים ולמועמדים.

 

 

חברת האנטר: תשומות לשיפור רווחת העובדים דורשות מיקודלבנת קיזנר היא מומחית בגיוס בכירים בארץ ובעולם בחברת  Hunter (Kestria Israel).  לבנת שימשה 16 שנים בתפקידי ניהול בכירים במגזר המסחר, התעשייה והשירותים ולכן לצד הניסיון בגיוס, היא מבינה את השפה העסקית ויש לה את היכולת לדבר למועמדים הבכירים בגובה העיניים.

 

חברת Hunter (Kestria Israel) הוקמה בשנת 2008 והיא שותפה בלעדית ברשת איתור הבכירים מהגדולות בעולם Kestria Global, ובכך היא מעניקה ללקוחותיה את השירות המתקדם ביותר בתחום איתור והתאמה של מנהלים בכירים למשרות בארץ ובעולם, תוך הקפדה על שירות מקצועי ודיסקרטי הן למעסיקים והן למועמדים. דוא״ל [email protected] נייד 052-3421616, www.hunter.co.il