השבוע מתקיימת בצרפת תערוכת מליפול לבטיחות, אכיפת חוק ואבטחה

שגריר ישראל בצרפת, ניסים זווילי ומנכ"ל המשרד לביטחון פנים, שמואל הרשקוביץ חנכו את הביתן הלאומי של מכון היצוא הישראלי, בתערוכת מליפול – התערוכה המובילה בעולם לבטיחות, אכיפת חוק ואבטחה – כך נמסר ע"י ינון אלרועי,


00:00 ,20.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
שגריר ישראל בצרפת, ניסים זווילי ומנכ"ל המשרד לביטחון פנים, שמואל הרשקוביץ חנכו את הביתן הלאומי של מכון היצוא הישראלי, בתערוכת מליפול – התערוכה המובילה בעולם לבטיחות, אכיפת חוק ואבטחה – כך נמסר ע"י ינון אלרועי, הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בצרפת

בתערוכה מציגות השנה כשלושים חברות ישראליות וביניהן: תע"ש, אלביט מערכות המציגה את קונספט חייל החי"ר העתידי, ניו נוגה לייט המציגה מערכת ראיית לילה הקלה מסוגה בעולם, נייס, וורינט, בית אלפא טכנולוגיות המשווקת רכבים לפיזור הפגנות, מפרולייט המציגה כוונות השלכה בטכנולוגיות טריטיום ועוד.

ינון אלרועי, הנספח המסחרי של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה בצרפת מסר כי השבוע מתקיימות בצרפת מספר תערוכות בהן משתתפות עשרות חברות ישראליות ביניהן Mobile Internet תערוכת כרטיסים חכמים ותערוכת MIDEST (קבלנות משנה).

המחלקה המסחרית בשגרירות, חטיבת התעשייה במכון היצוא ורשפ"ת, מקדמים יחדיו גם פגישות אישיות בין חברות ישראליות בתחום קבלנות המשנה מול חברות צרפתיות ואירופאיות ביניהן גם חברות מחויבות ברכש גומלין.
ינון אלרועי מוסר כי, לכבוד המשתתפים הישראליים נערכה קבלת פנים בבית השגריר בנוכחות חברי פרלמנט, נציגי זרועות הביטחון והתעשייה. החברות ייפגשו גם עם חברי ארגון המעסיקים היהודיים (UPJF) לבדיקת אפשרויות שת"פ.

ממינהל סחר חוץ בתמ"ת, נמסר כי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2003 הסתכם היצוא לצרפת ב-509 מיליון דולר לעומת 448 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד – עליה של כ– 4.5% בעיקר בתחומי המזון, טקסטיל, ומוצרי פלסטיקה.

היבוא מצרפת הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2003 בכ-870 מיליון דולר, לעומת 878 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ומהווה ירידה של 0.9% .