הרשפ"ת בתמ"ס יזמה מפגשי שת"פ תעשייתי באירופה ל- 15 יצרנים ישראליים עם יצרנית הרכב פורד

הרשפ"ת (הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי) שבמשרד התמ"ס יזמה וקיימה בשבוע שעבר מפגשי שת"פ תעשייתי בתחום האוטומטיבי בקלן-גרמניה ובבסילדון-אנגליה עם יצרנית הרכב פורד. משלחת של 15 יצרנים ישראליים בתחום האוטומוטיבי השתתפה במפגשים עם חברת פורד שלה הסכם מסגרת לשיתוף פ


00:00 ,26.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
רכש הגומלין בתחום האוטומוטיבי הסתכם ב- 2001  ב- 115 מיליון דולר
 
הרשפ"ת (הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי) שבמשרד התמ"ס יזמה וקיימה בשבוע שעבר מפגשי שת"פ תעשייתי בתחום האוטומטיבי בקלן-גרמניה ובבסילדון-אנגליה עם יצרנית הרכב פורד. משלחת של 15 יצרנים ישראליים בתחום האוטומוטיבי השתתפה במפגשים עם חברת פורד שלה הסכם מסגרת לשיתוף פעולה תעשייתי עם ישראל, ואירוח המשלחת הינו חלק מכלל פעילותה להרחבת הרכש בארץ.
 
החברות הישראליות שהשתתפו במשלחת: ארקל, קוגניטנס, דויטש-דגן, גינטק, גירד, מטלור, אומת, אומן, אורטל, פלסמור, רביב, טדיטל, תדיר-גן, טכנומטיקס, יאמאר.
בכל מפגש עם המשלחת הישראלית השתתפו כ- 60 אנשי רכש והנדסה של חברת פורד. מנהל פיתוח רכש בינלאומי של פורד אירופה, אנדי ירסלי, ציין כי ישנו פוטנציאל לעסקים משותפים בקרב המשתתפים במשלחת בעתיד הקרוב.
 
הממונה על שת"פ תעשייתי בתחום הרכב ברשפ"ת וראש המשלחת לפורד אירופה, צבי לשם, מסר כי חברת פורד אירופה ורשפ"ת יקיימו מעקב משותף להמשך הפעילות עד להסמכת  מפעלים ישראליים כספקים של פורד אירופה.
 
מנהל הרשפ"ת בתמ"ס, אפרים שוהם, צופה כי בעתיד הקרוב היקף הרכישות השנתי של פורד אירופה בישראל יגיע לכ- 10 מליון דולר בשנה: "רכש הגומלין בתחום האוטומוטיבי הסתכם בשנת 2001 ב- 115 מיליון דולר וצפוי שסכום זה יגדל בשנת 2002 בעשרה אחוזים לפחות", אמר שוהם.