הרשפ"ת: בכירים מקונצרן נביסטאר יבקרו בישראל

נציגי קונצרן הרכב הכבד נביסטאר מתכננים ביקור בישראל במהלך חודש אוגוסט על מנת לבחון אפשרויות לשיתוף פעולה בתחום הביטחוני. מטרת הביקור הינה העמקת שיתוף הפעולה הקיים


00:00 ,28.07.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

נציגי קונצרן הרכב הכבד נביסטאר מתכננים ביקור בישראל במהלך חודש אוגוסט על מנת לבחון אפשרויות לשיתוף פעולה בתחום הביטחוני. מטרת הביקור הינה העמקת שיתוף הפעולה הקיים
 
במהלך חודש אוגוסט יבקר בישראל ארמנדו מדינה, מנהל הרכש הבינלאומי של קונצרן הרכב הכבד נביסטאר, אשר מונה לאחרונה גם למנהל תוכנית רכש הגומלין מול מדינת ישראל. במסגרת תפקידו זה אחראי מר מדינה על איתור טכנולוגיות ויצרנים ישראלים ובחינת אפשרויות שילובם כספקים של חברת נביסטאר.
 
חברת נביסטאר הינה בין יצרניות הרכב הכבד הגדולות בארה"ב ומייצרת בממוצע בשנה כ-350,000 משאיות ואוטובוסים מדגמים שונים, שווי החברה נכון לסוף שנת 2007 נאמד בכ-12.5 מיליארד דולר.  בעשור האחרון בעקבות התחייבויות לרכש גומלין, רכשה החברה מוצרים מספקים ישראליים, בהיקפים של כ-70 מיליון דולר. כמו כן, החברה הכשירה 13 ספקים ישראלים.
 
הביקור יתמקד בבחינת אפשרויות שיתוף פעולה עבור החטיבה הביטחונית של הקונצרן ובמהלכו יסיירו נציגי החברה בתעשיות הביטחוניות ובתעשיות האוטומוטיב. הקונצרן מעוניין לאתר שיתופי פעולה עם התעשייה הביטחונית ועם יצרנים ישראליים המסוגלים לספק טכנולוגיות ואפליקציות לרכבים ממוגנים.
 
מר צבי לשם, מנהל תחום שיתוף פעולה תעשייתי מיוחד, אומר: "הרשפ"ת משקיעה מאמצים רבים בשימור פעילותה של נביסטאר לאור העובדה כי מימושיה בתעשייה הישראלית עולים בהרבה על התחייבויותיה".
 
כמו כן, הוסיפה מנכ"ל רשפ"ת, הגברת בינה בר-און כי "חיפוש ספקים נוספים והרחבת שיתוף הפעולה עם התעשייה הישראלית מעיד כי חברת נביסטאר מכירה ביכולות הייצור של התעשייה הישראלית ורואה בא יעד אטרקטיבי לאספקת מוצרים באיכות גבוהה לקונצרן".